0:1 לרעננה על נתניה שנת צהריים: 0:1 לרעננה על נתניה 0:1 לרעננה על נתניה

הפועל רעננה ומכבי נתניה סיפקו משחק מנומנם כמעט ללא מצבים, בסיומו רעננה עשתה צעד נוסף לפלייאוף העליון, בעוד נתניה רשמה עוד הפסד לאוסף. קאנגאווה כבש את השער היחיד במשחק
מכבי נתניה ממשיכה להציג את אחת מעונות השפל הגדולות בתולדותיה, כמו גם אחת הגרועות שידעה קבוצה ישראלית בליגת העל. היום רשמה הקבוצה הפסד נוסף בשרשרת ארוכה, 1:0 להפועל רעננה. 

המשחק, שלא משך קהל רב בלשון המעטה, לא התעלה לרמה גבוהה, אבל רעננה, בהזדמנות כמעט בודדת, ידעה לעשות את ההבדל וזכתה בשלוש נקודות שקירבו אותה לפלייאוף העליון.
השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-24: הרחקה רעה של שמעון הרוש הגיעה היישר לאוונס קאנגאווה, שבעט היטב בסיבוב מ-16 מ' מדויק לפינה, דין גל הגיב מאוחר, 0:1 לרעננה.
יובל שבתאי כמעט הכפיל דקה למחצית, אבל הבעיטה שלו חלפה סמוך לקורה. 

האווירה המנומנמת נמשכה גם במחצית השנייה. רעננה קיבלה עוד הזדמנות מצוינת לסגור עניין בדקה ה-71, אבל שבתאי בעט מקרוב וסחט הצלה נהדרת מגל.
ירין חסן יכול היה לאזן (73) אבל בעט מקרוב מעל השער. קאנגאווה (81) כמעט השלים צמד, אבל נבלם במשקוף, והמחליף דיאן רדוניץ' יכול היה לסגור עניין עבור רעננה דקתיים לאחר מכן, אבל דין גל בהצלה כפולה מנע שער.
שתי דקות לסיום ספגה נתניה מהלומה נוספת, כשסער בנבנישתי, אקס רעננה, ספג צהוב שני, הורחק ויחמיץ את המשחק הבא מול מכבי חיפה.