נתניה נוצחה 2:0 מול בני יהודה אבדה תקוותם: נתניה נוצחה 2:0 מול בני יהודה נתניה נוצחה 2:0 מול בני יהודה
מכבי נתניה העזה יותר במחצית השנייה, אבל חוסר ביטחון ודיוק מנעו ממנה למצוא את הרשת. נורו וגלבאן (פנדל) עקצו בדקות הסיום. הניצחון של כפר סבא על הפועל תל אביב קבע: הפער מהקו האדום צמח ל-12 נקודות והלאומית קרובה מת. הלאומית קרובה מתמיד 
אוהדי מכבי נתניה התחילו בשלב מסוים לתלוש את שיער ראשם מייאוש ונראה שהבינו שגורלה של קבוצתם נחרץ.

אם במשחק שכזה נתניה יורדת עם הפסד 2:0 לבני יהודה, אין לשחקנים בצהוב מה לחפש בליגת העל.
מכבי נתניה העזה בחצי השני, יצרה מצבים אבל החמיצה כרגיל בשלומיאליות. מנגד, בני יהודה עם יוסי מזרחי המנוסה, עשתה את שלה, כבשה פעמיים בדקות הסיום בניגוד למהלך המשחק, ויצאה עם שלוש הנקודות. עושה רושם שלא משנה מי האישיות שתעמוד על הקווים, לנתניה פשוט לא מגיע להישאר בליגה.
הניצחון של כפר סבא על הפועל תל אביב הגדיל את הפער בין השתיים ל-12 נקודות, מה שמקרב את נתניה צעד נוסף לליגת המשנה.
הזהובים היו טובים יותר בחצי הראשון, אבל גלבאן ונורו לא הצליחו לכבוש.
נתניה פתחה טוב את המחצית השנייה, אבל איינוגבה הציל באינסטינקט נהדר בעיטה בסיבוב של מישצ'נקו (47).
איציק כהן היה גם הוא קרוב לשער אחרי פריצה נהדרת של חמזה בארי, אבל בעט ברשלנות לרוחב השער.
מנגד, המחליף של בני יהודה, דולב חזיזה, כמעט קנה את עולמו מיד אחרי שנכנס, אבל זעזע את המקוף (53).
בדומה למשחק הגביע, נתניה שוב קרסה במאני טיים. ג'וד נורו ניצל שגיאה בהגנה (90) והקפיץ את אוהדי בני יהודה כשבעט מהאוויר שטוח לפינה ופנימה, 0:1.
האוהדים שנטשו את המגרש לאחר השער, חסכו מעצמם עוגמת נפש נוספת (93) כשנורו הוכשל ברחבה ע"י פאדול ופדרו גלבאן סגר עניין מהנקודה הלבנה, כשהשופט אפילו לא חידש את המשחק לאחר השער.
0:2 לבני יהודה בסיום, נתניה בדרך הבטוחה ללאומית.
שפט: ארז פפיר, 4300 צופים בנתניה.

צרפתי: "לא אשן טוב בלילה"

מאמן מכבי נתניה, גיא צרפתי: "אין ספק שהיום ספגנו אגרוף רציני אבל אני גאה במכבי נתניה. הקהל דחף והשחקנים השאירו את הלב והנשמה על המגרש. זה לא מהיום שאנחנו מגיעים למצבים ולא כובשים. יש שנים שאתה עושה הכל, אבל לא הולך. ההתנהלות תשמור על השם של המועדון. לא אשן היום טוב בלילה אבל לא השלמתי עם הירידה".
מאמן בני יהודה, יוסי מזרחי: "משחק משמעותי וחשוב מאוד על הרבה יותר משלוש נקודות וחשוב מאוד לנצח אותו ועוד בחוץ. אף פעם לא יורדים במחזורים כאלה. ברבע השעה האחרונה היה משחק פינג פונג והייתי חותם על 0:0, אבל אני שמח שניצחנו. בליגה הזו צריך סבלנות. אני לא מתייחס לקבוצות שאני לא מאמן".