הכדורסל הנתנייתי על המפה צילום: יעל אמסילי

קבוצות הכדורסל העירוניות בנתניה עשו הסטוריה, עלו ליגה ושמו את נתניה על מפת הכדורסל הישראלי

מועדון הכדורסל העירוני בהובלת אגף הספורט בעירייה הצליח להתמודד עם האתגר וביום שני 27/05/24 סגר בתוך פחות משבוע אחד עליית ליגה שניה עם קבוצת הנשים לליגה הלאומית, זאת לאחר שבשבוע שעבר קבוצת הגברים עלתה לליגת העל.
מועדון הכדורסל העירוני מרכז סביבו כ-1500 משתתפים מקצה לקצה הצלחות קבוצות הבוגרים והבוגרות הוא חלק מהפועל היוצא של עשיית הספורט בעיר והכדורסל בפרט.
קבוצת הבוגרים עשתה זאת ביום חמישי האחרון וניצחה את עירוני נהריה בסדרה על מקום בליגת העל. הקבוצה הצליחה לעשות זאת לאחר שבשנה שעברה הפסידה במשחק המכריע על עלייה לליגת העל, הגיע הקבוצה מוכנה ויחד עם שחקניה הצעירים והמוכשרים הצליחו לסגור עונה מוצלחת עם עליית ליגה תוך כדי שהיא מסיימת את העונה הסדירה במקום השני (בינתיים), ביום שישי יערך מול הפועל גלבוע/גליל בו תקבע זהות אלופת הליגה. העונה הקבוצה נפרדת מהאולם המיתולוגי שלה אולם "ישורון" ובשנה הבאה תשחק בארנה החדשה שתפתח הקיץ.

חדשות ספורט - הכדורסל הנתנייתי על המפה

קבוצת הנשים ששיחקה בשנתיים האחרונות בליגה ארצית עשתה את המוטל עלייה ועלתה לליגה הלאומית (ליגה שנייה) לאחר סדרת משחקים מול הפועל לוד. הקבוצה המרגשת שמורכבת משחקניות מנוסות ושחקניות מח' הנערות של המועדון עשתה את זה כמו שצריך וגברה על הפועל לוד בתוצאה 64-46 וזאת לאחר שליטה מלאה בכל שלבי המשחק.

חדשות ספורט - הכדורסל הנתנייתי על המפה