טובה דולב טובה דולב התפטרה מעיריית נתניה: "חשוב לדעת מתי לעזוב" טובה דולב

ראש מינהל חינוך הוותיקה הודיעה לראש העירייה על התפטרותה ותסיים את תפקידה ב-1 בספטמבר לאחר למעלה מעשור. בוועד ההורים העירוני הודו לדולב על פועלה ומקווים שראש העירייה תשנה את ההחלטה: "אשת חינוך מצוינת"

טובה דולב  

תחושות לא פשוטות בנתניה בעקבות עזיבתה הצפויה של ראש מינהל חינוך טובה דולב, שהודיעה השבוע כי היא מתפטרת מתפקידה. "אחרי 10+ שנים של עשייה, השקעה, מסירות, חדווה, מקצועיות ואהבה לאנשים, לתלמידים ולצוותים בחינוך – בשלה העת להיפרד", כתבה דולב בהודעה שפרסמה לחבריה. "כמו שחשוב להשקיע ולקדם, חשוב לדעת מתי לעזוב. מסרתי למרים היקרה שלנו מכתב המודיע על סיום תפקידי ב-1/9, עם העתקים למנכ"ל ולעקיבא. תודה לכולכם על הדרך הנהדרת שעברנו יחד, על האמון והחברות. אוהבת כל אחד ואחת מכם". את דבריה סיימה דולב בהומור אופייני, כשכתבה כי "בינתיים, יש לנו עדיין שלושה חודשים נוספים לעבודה משותפת. תתנהגו יפה", זאת בליווי אימוג'י קורץ.
יש לציין כי העיתוי מפתיע בעיקר בשל המאמץ הרב שהשקיעה דולב בתקופת הקורונה, בה שקדה רבות על התאמת כלל המוסדות החינוכיים בעיר להגבלות הרבות והמשתנות חדשות לבקרים. מי שהתקשו לקבל את הבשורה על עזיבתה של אחת הנשים המוערכות בעיריית נתניה, הם ראשי ועד ההורים העירוני. יו"ר הוועד, שי בראון, הביע תקווה שראש העירייה תצליח לשנות את ההחלטה של דולב ותגרום לה להישאר בתפקידה. "מדובר באשת חינוך מצוינת מהמעלה הראשונה", אמר. "אנו מודים לגברת טובה דולב על התקופה בה כיהנה כראש מינהל חינוך והעניקה שירות מקצועי ומסור לכל תושבי העיר נתניה, כאשר שמה את טובת ילדות וילדי העיר וחינוכם בראש סדר העדיפויות".
עוד הוסיף בראון כי "עם פרוץ משבר הקורונה הובילה דולב את מערכת החינוך להתמודדות עם אתגרים מיידיים שזימנה תקופה זו. הנהגת הורי העיר נתניה מאחלת לה הצלחה בכל אשר תפנה ובטוחים כי תמשיך להוביל בכל דרך בה תבחר".