צילום: דוברות המשטרה  כתב אישום נגד אבא שתקף קטין במסיבה צילום: דוברות המשטרה

היום יוגש כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים נגד חשוד שתקף קטינים כשהגיע לעזור לבנו במסיבת בני נוער בכפר ידידיה 

צילום: דוברות המשטרה 

בחודש מאי במהלך במסיבה של בני נוער בכפר ידידיה. נער בן 15 מקיסריה שהשתתף באירוע, היה מעורב עפ"י החשד באירוע אלים עם מספר קטינים אחרים. הבן התקשר לאביו שהגיע למקום עם אחרים, כאשר הם מצויידים בכלי תקיפה. האב והאחרים תקפו שני קטינים בני 17 ובגיר בן 18. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים מאיר  כשאחד מהם סובל מחבלות קשות לרבות שבר באף וחתכים בפנים.

חקירת המשטרה העלתה כי פחות מיממה לאחר האירוע, החשוד נמלט לחו"ל. משטרת ישראל בשיתוף המחלקה הבינלאומית בפרקליטות, פתחו במהלכים מאומצים וממושכים, על מנת להביא לאיתורו והבאתו ארצה של החשוד לצורך חקירתו בגין החשדות המיוחסים לו.

מחקירת המשטרה התברר כי החשוד עזב את הארץ לרומניה ומשם המשיך בהימלטות למספר יעדים נוספים, שעה שמתנהלת נגדו חקירה פלילית, עד שהגיע לבנגקוק. בתום הליך מאומץ ובמבצע נחוש של המשטרה, בשיתוף פעולה עם רשויות האכיפה בתאילנד ונספח משטרת ישראל במקום, הוסגר החשוד לישראל ביום ראשון השבוע.

מעצרו של החשוד, בן 58 מקיסריה, הוארך בבימ"ש השלום בפ"ת ואתמול (רביעי) הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה של יחידת התביעות במשטרת ישראל להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בנוסף, בכוונת יחידת התביעות לבקש את חילוט רכב היוקרה של החשוד ששוויו מוערך במאות אלפי ש"ח, אשר שימש אותו, על פי החשד, לביצוע העבירות המיוחסות לו.

השלמת הליך ההסגרה ומעצרו של החשוד, הינה ביטוי לפועלה הנחוש של משטרת ישראל והפרקליטות, בהבאת עבריינים לדין ולשיתוף הפעולה ההדוק עם רשויות אכיפה בעולם. משטרת ישראל תמשיך לפעול למיצוי הדין עם עבריינים בכל זמן ובכל מקום.