אילוסטרציה | fotolia סם מסוכן הוכנס למשקה של בת 13 מנתניה אילוסטרציה | fotolia

חגיגת בר מצווה הסתיימה באישפוזה של ילדה בת 13 מנתניה שסם המלאכים הוכנס לה ככל הנראה למשקה "אני מזועזעת עד עמקי נשמתי ולא אנוח עד שהאשם יתפס" אמרה האם

אילוסטרציה | fotolia

ילדה בת 13 מנתניה השתתפה ביום שני האחרון בחגיגת בר מצווה של אחד הילדים מהשכבה. כשעה לאחר הגעתה של הילדה לחגיגת בר-המצווה ולאחר ששתתה כוס מים בלבד, התמוטטה הילדה, לא הצליחה לעמוד על רגליה, הרגישה סחרחורת, רעד וקשיי נשימה. לאחר אשפוז בבית חולים לניאדו התברר כי בגופה של הילדה ננמצא סם פיצוציות מסוג PCP שנקרא גם "אבק המלאכים".

"לאחר כשעה מתחילת האירוע, קיבלתי טלפון מחברה של הבת שלי שאמרה שהבת שלי מתקשה לנשום, לא מצליחה לעמוד על רגליה ובוכה בהיסטריה" אמרה א. לנתניה נט והוסיפה "כשהגעתי למקום ראיתי את הילדה שוכבת על הרצפה, רועדת ובקושי מצליחה לנשום. הזמנתי ניידת מד"א. הצוותים הרפואיים איבחנו אותה בטעות כלוקה בהתקף חרדה. החלטו לקחת אותה הביתה ובשעה 23:00 שוב התחילו אותם תסמינים: רעד, קשיי נשימה וסחרחורת. בבוקר משראיתי שהילדה לא מצליחה לעמוד על הרגליים הלכנו לקופ"ח. הרופאה איבחנה את המקרה כהתקף חרדה אולם מאחר והילדה לא הצליחה לעמוד על הרגליים הפנתה אותנו למיון. לקחתי את הילדה למיון בלניאדו על כסא גלגלים מאחר ולא הצליחה ללכת. לאחר מספר שאלות במיון לניאדו החליטו לערוך לילדה בדיקת שתן והממצאים היו ברורים. יש בגופה של הילדה סם פיצוציות מסוג PCP"

"אני מזועזעת עד עמקי נשמתי ולא אנוח עד שהאשם יתפס. אני לא רואה מצב שהילדה שלי חוזרת לבית ספר ועבריין שלא נתפס יסתובב בבית הספר וילמד איתה".

סם המלאכים המכונה גם PCP הינו סם מסוכן שבמקור יוצר כחומר הרדמה לבני אדם ולחיות, גורם לנתק מהסביבה, בלבול, לעיתים להתקפים פסיכוטיים וקואורדינציה נמוכה מאוד עד בלתי אפשרית.

ממשטרת ישראל נמסר "במהלך השבוע האחרון התקבל במשטרת ישראל דיווח על קטינה בת 13 מאזור המרכז שאושפזה בבי"ח לניאדו לאחר שחשה ברע. מבירור ראשוני של נסיבות האירוע התברר כי הקטינה השתתפה באירוע בר מצווה בגן אירועים באזור השרון ולאחר ששתתה מים, הרגישה ברע וסבלה מסחרחורות וקשיי נשימה. מבדיקות שנערכו בביה"ח התברר כי בגופה של הקטינה התגלו שרידי סם. נסיבות האירוע נבדקות".