צילום: דוברות המשטרה צפו: פרץ לכלי רכב רבים בנתניה צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום נגד גבר בן 28 שפרץ לכלי רכב רבים בנתניה, נתפס על חם על ידי השוטרים ונעצר "שאני אצא מהכלא, אחרי חודש חודשיים אתה תקבל ממני כדור בראש" איים החשוד על השוטר. מצורף סרטון הפריצה לרכב

צילום | דוברות המשטרה

ביום רביעי שעבר דיווחו עוברי אורח למשטרה על חשוד שפורץ לרכבים בחניון ברחוב המחקר באזה"ת החדש בנתניה.
שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בחשוד כשהוא בתוך רכב לאחר שניפץ את חלון הרכב ונכנס לתוכו, שם נתפס על חם על ידי השוטרים.
מבדיקה ראשונית התברר כי זמן קצר קודם לכן, פרץ החשוד לשני רכבים נוספים בחניון ובשיטה דומה של ניפוץ חלון הרכב. לאחר שנעצר על ידי השוטרים, החשוד איים על אחד השוטרים ואמר: "אני אשב עליך 20 שנה ושאני אצא מהכלא, אחרי חודש חודשיים אתה תקבל ממני כדור בראש ואתן לבית שלך לרעוד תוך כדי שהמשפחה שלך והבת זוג שלך והילדים שלך בבית".

באותו יום, שעה ששהה החשוד בתא העצורים בתחנת המשטרה, השתולל בתא ואיים על שוטר נוסף: "אני אפגוש אותך בחוץ". גם במהלך חקירתו, בעט בשולחן של החוקר ואיים על שוטר נוסף שהגיע לסייע.

צילום: דוברות המשטרה

במהלך החקירה עלה כי החשוד מעורב באירוע נוסף, יום קודם לכן, 2 בחורים ישבו ברכב ברחוב ויצמן בעיר, סמוך למקום מגוריהם ושמעו מוזיקה באמצעות רמקול נייד. החשוד הגיע לרחוב, איתר רכב ופרץ אליו תוך שהוא הטיח אבן בחלון הרכב מספר פעמים. משהבין שהבחורים שהיו בסמוך הבחינו בו, החל להתקדם לעברם במהירות והם נמלטו מהמקום כשהם משאירים את הרמקול מאחור. החשוד גנב את הרמקול ועזב את המקום.

בהמשך, פרץ החשוד לרכב נוסף ברחוב הצורן, בשיטה דומה, בעיר וגנב מתוכו מכשיר בלוטוס, מכשיר לזיהוי תקלות ברכב ומסמכים שונים.

מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה והשבוע הוגשו נגדו בקשת מעצר וכתב אישום המכיל 4 אישומים בעבירות של פריצה לרכב, גניבה, חבלה במזיד ברכב, איומים והפרעת שוטר במילוי תפקידו. יחד עם כתב האישום.