מתחם אטרקציות בחוף פולג. הדמיה: תמונה: יוסי דורון מתחמי אטרקציות מתוכננים בחופי נתניה מתחם אטרקציות בחוף פולג. הדמיה: תמונה: יוסי דורון

מגלשות מים לילדים, מסעדה מרחפת ומתנפחים בסגנון WIPE UP, הם חלק מהאטרקציות שיופעלו כבר בקיץ הקרוב בחופי העיר

מתחם אטרקציות בחוף פולג. הדמיה: תמונה: יוסי דורון

בימים אלו מתחילים לעבוד על אטרקציות שיפעלו בארבעה חופים בנתניה: חוף פולג, חוף הרצל, חוף סירונית וחוף צאנז. האטרקציות יתחילו לפעול בחודש מאי ויפורקו בנובמבר.

אז מה יהיה בחופים?

חוף הרצל כבר הוקמו שני מגרשי כדורגל מתנפחים, תוקם מגלשת מים שתפנה לכיוון הים, קרוב לשובר הגלים ובקרבת המציל, בצורה מסודרת ובטוחה ובנוסף יבנה חדר כושר פתוח.

חוף סירונית בחלק האחורי, במקום בו לא יושב הקהל, יוקמו מתנפחים, מתקן סירות מתנגשות, מכוניות מתנשות ומתקנים נוספים לטובת הילדים.

חוף צאנז בחוף הנפרד תוקם בין הזמנים מגשלת מים במטרה לתת מענה לחרדים בעיר.  

{module נתניה נט חגים לכתבה}

חוף פולג זהו החוף הרחב ביותר ולכן יוקמו בו מרבית האטרקציות, בחלק הדרומי, בין שמורת נחל פולג לשביל רכבי בטחון. יוקמו בריכה לפעוטות, חדר כושר פתוח ומתנפחים בסגנון WIPE UP שמתגלשים בהם, קופצים, מטפסים והכל לתוך בריכה בגודל 40 מטר, מאחר והים גועש ולא ניתן לשים מתקנים במי הים. 

בנוסף תוקם מסעדה בגובה 50 מטר, כמו שהיה ב"אח הגדול", אנשים יעלו לאכול, חוויה מיוחדת עבור צעירים ומשפחות.

בנוסף, השנה או בשנה הבאה תהיה גם פעילות ימית ממונעת כמו מצנח וגורר, מצנח וסירה ופעילות ימית נוספת.

הנחה לתושבי נתניה

כחלק מתנאי המכרז, התעקשה העירייה על הנחה לתושבי העיר שככל הנראה תעמוד על 25% וכמו כן התחייבו המפעילים לשמור על רמת מחירים נמוכה ושווה לכל נפש.

המחירים יעמדו על כ-25 שקלים לשעתיים בילוי וכ-10 שקלים לשימוש במגלשת המים.

"הביקורת נובעת מחוסר הבנה וממניעים פוליטיים"

"פנינו לציבור שביקש אטרקציות ימיות, החלטנו להקשיב לציבור ובאנו עם היוזמה הזאת. מדובר בבשורה עבור תושבי העיר ועבור העיר נתניה כולה. רשויות אחרות מסתכלות עלינו בהשתאות וכבר מדברות על העתקת הקונספט אליהם. הביקורת נובעת מחוסר ידע והבנה של הפרויקט וממניעים פוליטיים צרים" אמר חבר המועצה יוסי דורון והוסיף "הפרויקט עצמו ירוק ומדובר במתנפחים שיוסרו בסוף העונה וישאירו את החוף כפי שהיה. הפרוייקט הוא ייחודי ברמה הארצית ואם היינו רואים את זה באילת או בתל אביב, אני בטוח שתושבים רבים היו שואלים למה אין לנו כזה דבר בנתניה. נתניה היא עיר תיירותית יפה ומתפתחת ופרויקט כזה תורם המון לעיר..

אני בטוח שברגע שיתחיל לפעול הפרויקט, כל חששות התושבים יעלמו וכולם יהנו מהאטרקציות. אני מאחל לתושבי העיר חג שמח ובטוח ואנו נמשיך לפעול לטובת העיר ותושביה".