זה התמרור שהרתיח את תושבי שכונת פולג הוותיקה התמרור שהרתיח את תושבי השכונה

תושבי רחוב הוורדים גילו לתדהמתם תמרור חדש האוסר על החניה, ומיד אחריו גילו דו"חות על הרכבים. "40 שנה אנשים חונים פה ופתאום תקעו תמרור. העירייה התחרפנה", אומרים תושבים. טלי מולנר: "לאחר ההחלטה פניתי לוועדת התנועה וביקשתי לאפשר חניה בצד אחד. זה יעשה סדר ברחוב" 

תושבי שכונת פולג הוותיקה לא יודעים אם לצחוק או לבכות. ביום בהיר אחד הם גילו תמרור המורה על איסור חניה שהוצב ברחוב הוורדים על מדרכה אפורה. לטענתם, מיד אחרי הצבת התמרור מיהרה העירייה לשים דו"חות חניה לרכבים החונים במקום.

"40 שנה אנשים חונים פה ופתאום תקעו תמרור ומיד אחר כך נתנו דו"חות לכולם. העירייה התחרפנה, זה נראה לכם הגיוני? זה לא יעבור בשתיקה", אמרו תושבים בסרטון שפורסם. מי שזעם במיוחד על הנושא הוא פודי חלפון, תושב השכונה ושחקן העבר של מכבי נתניה.

"ביום בהיר אחד החליטו בעירייה לתקוע תמרור בשכונה שקטה אך יקרה, ועוד באותו הבוקר, כאשר הבטון שמחזיק את העמוד אפילו לא התייבש, כבר נתנו דו"חות לכל המכוניות שהחנו בלילה כשלא היה תמרור, והתעוררו בבוקר עם דו"ח של 250 שקל", כתב בפוסט שפרסם. "היות והעירייה בגירעון של 800 מיליון שקל שמחייב ביקורת משפטית, אז למה לא לדפוק את התושבים ולהקטין את הגירעון? על כל המחדלים שהעירייה עושה ממציאים פתרונות ומקיזים את דמם של התושבים. זה עוול משווע, עד מתי השרלטנות הזאת? עד מתי רשעים יעלוזו?".

טלי מולנר, סגנית ומ"מ ראש העיר ומחזיקת תיק הביטחון והאכיפה, התייחסה לנושא ואמרה: "הייתה פנייה של תושבים מפולג הוותיקה לוועדת התנועה כדי לאסור חניה משני צידי רחוב הוורדים, כי לטענתם, כשחנו משני צידי הרחוב, רכבים לא יכלו לנסוע בו, שכן הוא דו-סטרי. לכן הם פנו לוועדת התנועה שאישרה להציב תמרורי איסור חנייה משני צידי הרחוב".

עוד הוסיפה מולנר כי "לאחר שפנו אלי תושבים אחרים, פניתי לוועדת התנועה וביקשתי לאפשר חניה בצד אחד של הרחוב. בכל זאת גרים שם אנשים וצריך לאפשר חניה בצד אחד, כאשר אנחנו שומרים עדיין על שני נתיבים למכוניות וזה אכן מה שעשו. רכבים גם יוכלו לעבור וגם לחנות בצד אחד – זה יעשה סדר ברחוב".