נתניה: תוך חצי שעה חולצו פעוטות משני רכבים (וידאו) תמונה: ארגון ידידים

תוך חצי שעה חילצו מתנדבי ידידים פעוט ופעוטה משני רכבים שונים בנתניה. בשני המקרים מדובר בהורים שמסרו את מפתח הרכב לילדים 

הבוקר (ראשון) תוך חצי שעה התקבלו שתי קריאות במוקד ידידים אודות ילדים קטנים שננעלו בשגגה ברכב לעיני בני משפחתם.

במקרה הראשון פעוט כבן שנה וחצי ננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו ברחוב התלתן בעיר. המתנדבים נועם לידני ואור סעדה, מסניף נתניה, הגיעו במהירות וחילצו את הפעוט בשלום.

כמחצית השעה לאחר מכן פעוטה כבת שנה וחצי ננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה וסבתה, ברחוב דרך דגניה בשכונת קרית השרון בעיר. תהילה יהודה - אחראית יומן מתלמדים מרכז, יחד עם רחמים יוסף, יצחק כהן, ונועם לידני שבדיוק סיים את החילוץ הראשון, הגיעו במהירות וחילצו את הפעוטה בשלום. בשני המקרים לא נגרם כל נזק לרכב.

נועם לידני, מספר על החילוץ הראשון: "הכנתי ארוחת בוקר לילדים, ועם קבלת הקריאה יצאתי במהירות. הדרך הייתה פקוקה מאוד אבל הגעתי מהר. הילד היה קצת בלחץ וההורים הרגיעו אותו שידידים באו לחלץ. מתברר שהם נתנו לו לשחק עם מפתח הרכב והוא נעל את עצמו. היה מתוק לשמוע את הבכי שלו ברגע שפתחנו את דלת הרכב. כיף לפתוח ככה את היום ואת השבוע. כמה דקות אחר כך יצאתי לחילוץ השני."

תהילה מספרת על החילוץ השני: "גם במקרה הזה מדובר על נתינת מפתח בידי הילדה. למעשה היא התקשרה לכיבוי אש שהעבירו לנו מיד את הפרטים. כשהגעתי לרכב היא עוד היתה איתם על הקו. יחד בעבודת צוות פתחנו מהר את הרכב. כיף לפתוח את הבוקר בתחושה של הצלת חיים."

מארגון ידידים נמסר "בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית".