נתניה לובשת בחירות. סקר חדש של מאגר מוחות אבי סלמה

מלחמת הסקרים - לאחר סקר מכון סמית שפורסם אתמול - סקר חדש של מאגר מוחות מראה כי אבי סלמה מכפיל את כוחו ומבסס את מעמדו כאלטרנטיבה למרים פיירברג

סקר שנערך על ידי מכון מאגר מוחות בבעלות פרופ' יצחק כץ, עבור מטה דרך חדשה בראשות אבי סלמה, מצביע על המשך מגמה ברורה בעלייה בתמיכה למועמד אבי סלמה לראשות העיר נתניה.
כך על פי מדגם מייצג של 619 נשאלים בעלי זכות הצבעה (בני 17 ומעלה). 

על פי הסקר עולה כי אם הבחירות היו נערכות היום רק 45% מבעלי הדעה היו מצביעים לפיירברג, אבי סלמה מכפיל את כוחו ומקבל 27% מבעלי הדעה והמועמדת טלי מולנר מתחזקת אף היא ומקבלת 18%, שאר המתמודדים מקבלים אחוזים בודדים. כמו כן 32% מהנשאלים עדיין לא החליטו למי יצביעו.

לשאלה "האם לפי דעתך, צריך להחליף את מרים פיירברג או שהיא צריכה להמשיך בתפקידה?" קרוב למחצית המשיבים (47% מכלל המדגם שהם 56% מבעלי הדעה) סבורים כי צריך להחליף את מרים פיירברג.

לשאלה "עד כמה אתה מרוצה/ לא מרוצה באופן כללי מתפקודה של עיריית נתניה כיום? " רק 39% מהמשיבים ענו כי הם מרוצים או מרוצים מאוד מתפקודה של העירייה, דבר המשקף על פי פרופ' יצחק כץ, שביעות רצון נמוכה.

פרופ יצחק כץ עורך הסקר הסביר: "המגמה הינה של עליה בתמיכה באבי סלמה כמועמד לראשות העירייה, לצד ירידה בכוחה של ראש העירייה מרים פיירברג".