יום שיבושים: הפגנה בצומת איקאה הפגנה בנתניה

עשרות משתתפים מפגינים בצומת איקאה כמחאה על הרפורמה המשפטית. מוקדם יותר רכב דהר לעבר מפגינים בבית יהושע (וידאו). המשטרה פתחה בחקירה

לאחר מספר הפגנות שנערכו הבוקר באזור השרון, התחילה בשעה 11:00 מחאת ההייטקיסטים -  עשרות משתתפים הגיעו להפגין בצומת איקאה עם דגלי ישראל, משרוקיות ותופים תוך שהם צועקים ומשבשים את התנועה באזור. 

 זהר אלטמן, אחת המפגינות בצומת איקאה. אמר לנתניה נט "התגובה של ראש הממשלה למתווה הנשיא מוכיחה כי פניו למלחמה מול עמו ואנחנו לא ניסוג". 

מוקדם יותר הבוקר, בזמן שמפגינים הפגינו סמוך לבית יהושע, דהר לעברם רכב שנסע על אי תנועה וכמעט דרס מפגינים שעמדו במקום (מצורף סרטון)

רכב דהר לעבר מפגינים 

חוקרי תחנת שדות פתחו בבדיקת נסיבות האירוע בבית יהושע, במסגרתו הרכב עלה על אי התנועה סמוך למפגינים בצומת. המשטרה אספה ממצאים ותזמן את בעלי הרכב בהתאם. 

הפגנה בצומת איקאה

ע. מנהלת בית ספר יסודי שיצאה אף היא להפגנה הבוקר הוסיפה "מתוך דאגה אמיתית לגורל מדינתנו אמי ואני יצאנו להפגין. צ'רצ'יל אמר: "מחבב אני איש המחייך בשעה שהוא לוחם". אני גאה לצאת להפגנות עם דגל והרבה אנרגיה טובה למען מדינה יהודית, דמוקרטית ו ליברלית. כך עושים זאת אנשים רבים נוספים. עוד לא אבדה תקוותנו. אני מקווה שנדע ימים טובים ורגועים.