מספר שיא של מפגינים בנתניה נגד המהפכה המשפטית הפגנה בנתניה

שבת שישית ברציפות של עם מספר שיא של מפגינים בנתניה נגד התוכנית למהפכה משפטית. דודו סלמה "ראינו אנשים מדהימים מכל החברה הישראלית"

אתמול (מוצ"ש) נערכה ההפגנה השישית בנתניה נגד המהפכה המשפטית שמתכננת הממשלה, עם מספר שיא של מעל 19,000 משתתפים מנתניה ויישובי הסביבה. לצורך ההפגנה נחסם חלק מרחוב בן גוריון הסמוך לקניון עיר ימים על מנת לאפשר לכמות המפגינים הגדולה להשתתף. מדובר במספר המשתתפים הגדול ביותר בהפגנה שנערכה בנתניה.

המשתתפים הגיעו עם דגלי ישראל וחלקם הגיעו מחופשים לנשים מסיפורה של שפחה. 

את הנאומים בנתניה פתח ח"כ סימון דוידסון, תושב העיר, אחריו נאמו בין היתר שרת הכלכלה והתעשיה לשעבר, ח"כ אורנה ברביבאי, שרת החינוך לשעבר, ח"כ יפעת שאשא ביטון, תא"ל במיל' והדיפלומטית לשעבר הגברת רות מלכי ירון, הסופרת, הפובלציסטית והעתונאית איריס לעאל.

אחד המארגנים המרכזיים של הערב ומנחה המחאה דודו סלמה שאמר "היה יום אדיר בנתניה. ככל שראש הממשלה ודובריו ימשיכו לכנות את שומרי הדמוקרטיה בגינויים ובדימויים לא מכובדים ויסיתו כנגדנו, כך גם יצאו יותר אנשים לרחובות. היו לנו היום דוברות ודוברים מכל הקשת החברתית של ישראל. אנשים שנולדו בקרית שמונה, עפולה, נתניה ועוד. אנשים שהוריהם עלו מכל קצוות תבל לישראל כדי לבנות את הסיפור הציוני הישראלי. ביניהן: דתיים וחילונים, נשים פורצות דרך, ראשונות בתחומן וילידי העיר נתניה.
חשוב להודות לכל צוות המארגנים שעוזרים ועובדים בכל האופרציה הזו מדי שבוע: שוש ערער, רון פרי, עמרי רייסמן, ליאור עופר, חיימי שניידר, וענבר חביב.
אי אפשר להגדיר את ההפגנה כסקטוריאלית, מאחר וראינו אנשים מדהימים מכל החברה הישראלית, שפשוט אכפת להם מהמדינה ומהדמוקרטיה.".