פועל נהרג לאחר שנפל מגובה בצפון העיר נתניה זירת האירוע | צילום: תיעוד מבצעי מד"א  

פועל נפל מגובה של 8 קומות באתר בניה בצפון העיר נתניה. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו. פועל נוסף נפצע באורח קל עד בינוני

בשעות בהוקר (שני) פועל נפל מגובה של כ- 8 קומות באתר בניה ברחוב הביכורים בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 30 אולם לאחר פעולות החייאה פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו.
פועל נוסף כבן 40 שנפגע מחפץ שנפל מגובה (ככל הנראה חלק מפיגום) טופל במקום על ידי צוות מד"א במצב קל-בינוני ופונה להמשך טיפול בבית החולים. 

חוקרי תחנהת המשטרה הגיעו לאתר הבניה ופתחו בבדיקת נסיבות האירוע בשיתוף גורמי משרד העבודה.

פראמדיק מד"א תומר קולברג וחובש רפואת חירום במד"א משה רייכמן סיפרו: "כשהגענו לאתר הבניה ראינו את הפועל שנפל מגובה רב שוכב מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי אבל לצערנו לאחר פעולות ההחייאה נאלצנו לקבוע את מותו. פועל נוסף שהיה באתר הבניה בזמן התאונה הטרגדית נפצע באורח קל עד בינוני בגפיים ולאחר טיפול ראשוני הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח לניאדו הסמוך. מספר פועלים שלקו בחרדה טופלו גם כן באתר ע"י צוותים שלנו ולא נזקקו לפינוי לבית חולים."

ירמי בלומנטל ורועי יצחק - חובשי איחוד הצלה מסרו: "הפועל אותר באתר הבניה כשהוא מחוסר הכרה ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה כשבמהלכם הצטרפו אלינו חובשים נוספים וצוות טיפול נמרץ. למרבה הצער נאלצנו לקבוע את מותו לאחר פעולות החייאה ממושכות עקב פציעותיו הקשות.
יצוין כי פועל נוסף נפצע באורח קל - בינוני ומספר פועלים לקו בחרדה וטופלו במקום, הנפגע פונה לבית החולים ושאר הפועלים לא נזקקו לפינוי".