היום בשעות הבוקר, תושב שכונת קריית השרון חווה רגעים מפחדים, כאשר בנו בן ה-3, ננעל בתוך הרכב. האב המבוהל התקשר מיד לבועז אנג'ל תושב השכונה, המוכר יותר בתור "בועז המנעולן", שעזב הכל והגיע למקום האירוע תוך ארבע דקות בלבד. 

"היום בשיא הלחץ של 7:30 בבוקר אני יורד עם הילדים שלי לרכב להתחיל את הפיזור לגנים", סיפר תושב קריית השרון.

"אני מכניס את הילד הראשון (בן 3 כמעט) לרכב, קושר אותו בחגורת בטיחות וקורא לבת שלי לבוא לצד השני של הרכב, כדי לעזור לה להיכנס. פה מתחיל הסיוט. אני מנסה לפתוח את הדלת של הצד שלה – היא לא נפתחת. אני מנסה את הדלתות האחרות – וגם הן לא נפתחות. מכניס יד לתוך הכיס ומגלה, שבזמן שפתחתי את דלת הנהג - זרקתי בטעות את התיק והמפתחות לתוך הרכב ואיכשהו הוא ננעל.

שנייה לפני ששברתי את החלון כדי לחץ את בני, התקשרתי לבועז המנעולן. 

"הייתי בפאניקה. ילד בן 3 נעול בתוך הרכב, ואין לי מפתח נוסף. שנייה לפני שעמדתי לשבור את החלון של הרכב, אחד השכנים נתן לי את הטלפון של בועז אנג'ל המנעולן שגר אצלנו בשכונה".
בסביבות השעה שבע וחצי , קיבלתי טלפון מגבר מאוד מודאג", סיפר בועז אנג'ל, הבעלים של חברת "אנג'ל שירותי פריצה והתקנת מנעולים". "הוא סיפר לי, שהילד שלו ננעל בתוך הרכב ואין לו מפתח נוסף. אני בדיוק הייתי עם הילדים שלי בבית, בדרך החוצה לגנים ובתי הספר. השארתי אותם עם אשתי, נכנסתי מהר לתוך הרכב ותוך כמה דקות הגעתי למקום. הוצאתי את הכלים, ובזמן שהאבא בידר את הבן שלו מחוץ לחלון, פתחתי את הרכב וחילצנו את הילד"

לדעתנו, מגיע לבועז המנעולן "לייק ענק", וגם לאבא, שהחליט לפרגן, ופרסם פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק של תושבי קריית השרון.