פרסומת עמותת רגעים
 שר הביטחון יואב גלנט הגיע לביקור בבת חפר צילום: משרד הבטחון

שר הביטחון יואב גלנט הגיע לביקור בבת חפר והציג את פעילות צה"ל בגזרת טול כרם

שר הביטחון יואב גלנט הגיע לביקור בבת חפר, יחד עם מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא; מפקד אוגדת יו"ש, תא"ל יקי דולף ובהשתתפות ראשי רשויות מקו התפר והשרון.
בביקור התקיים דיון מקצועי במעמד שר הביטחון להגברת הביטחון ביישובי קו התפר והשרון וכן הוצגה פעילות צה"ל בגזרת טול-כרם. 
חבר המועצה ומחזיק תיק הביטחון אל"מ במיל' שלומי מוכתר הצטרף גם הוא לביקור השר ופועל יחד עם פיקוד העורף להגברת תחושת הביטחון והכנה של היישוב לתרחישי הייחוס השונים

ראש עיריית כפר יונה אלברט טייב "לא נוכל לסבול איום על תושבינו מטול כרם, מוכרחים לבטל את האיום הזה – ואחת הדרכים לעשות את זה היא ליצור אזור חיץ בין גדר ההפרדה לטול כרם", אמר טייב, כשברקע אירוע הירי מהעיר הפלסטינית לכיוון בת חפר וחדירת שוהים בלתי חוקיים מעבר לגדר ההפרדה, מהשבוע שעבר. "תושבי העיר חשים חוסר ביטחון, ובצדק. הצבא חייב לפעול מהעבר השני של הגדר, בטול כרם עצמה. עד עכשיו, לצערי, כפר יונה טרם קיבלה הכרה כיישוב זכאי, למרות מה שקורה בשטח. פניתי בנושא לשר הביטחון, שהבטיח לבדוק את הנושא מול השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, אשר הסמכות להכרה נמצאת תחת אחריותו. חייבים לתת גם לנו כלים להגן על עצמינו"..

קרין גרין ראש המועצה קדימה צורן "הבהרנו לשר על הצורך הממשי בחיזוק ההגנה ליישובי קו התפר והשרון וכמובן על הקרבה לטול-כרם. ביקשתי בפני פיקוד העורף והשר למצוא מודל שייתן לרשויות כמו שלנו יותר כוח אדם וגמישות בעת אירועים ביטחוניים. השר הנחה לעשות עבודת מטה בנושא.

"אני מחזקת את כוחות הביטחון ומודה לשר ולצוותו על הביקור המקצועי וכמובן למארחת חברתי גלית שאול, ראש המועצה של עמק חפר".