פרסומת עמותת רגעים
 הצלחה אדירה לפסטיבל הבירה והפטל של קדימה צורן צילום: לירון מולדובן, מועצה מקומית קדימה-צורן

חוגגים קיץ בקדימה צורן: למעלה מ-4,000 אנשים הגיעו ביום חמישי האחרון ליהנות מפסטיבל ייחודי לילדים ולמבוגרים עם מתחמי פוד-טראק (מזון), בירות והופעות של התקווה 6 ומיכל הקטנה. מכל אזור השרון הגיעו לשמוח וליהנות 

היישוב קדימה צורן הפך לשם דבר לא רק בזכות התותים, אלא גם בזכות פסטיבלי הבירה. זו השנה השנייה, שמתקיים פסטיבל הבירה והשנה עם חידוש לכל המשפחה התקיימה גם חגיגת הפטל לילדים. במסגרת הפסטיבל, הפך רחבת מתנ"ס צורן ביום חמישי האחרון למתחם ענק המוקדש כולו לקונספט הבירה, הקולינריה והמוזיקה. הפסטיבל אליו נהרו למעלה מ-4000 אנשים, כלל דוכנים שהגישו מותגי בירה של מבשלות מגוונות מהארץ ומהעולם, תיאטרון רחוב, הופעות חיות של התקווה 6, מיכל הקטנה ולהקות מקומיות. פסטיבל הבירה וחגיגת הפטל של קדימה צורן התקבל בתגובות נלהבות ומחמאות על הארגון המופתי, הסדר וההיצע המגוון. "הרגשתי כמו בחוץ לארץ", סיכמה אחת התושבות; "הייתה אווירה נהדרת, הופעות מצוינות, הלוואי והיו עוד כאלה אירועים", ציין אחד התושבים.

חדשות השרון - הצלחה אדירה לפסטיבל הבירה והפטל של קדימה צורן

האירוע התחיל עם מתנפחים, דוכני יצירה והופעה של "מיכל הקטנה" שמשך משפחות רבות והמשיך עם פסטיבל בירה למבוגרים אשר נמשך עד הלילה. מועצה מקומית קדימה צורן מקיימת את חגיגת הפטל ופסטיבל הבירה באמצעות המתנ"ס המקומי שהיה אחראי על ההפקה יחד עם מפיקים שמקיימים את פסטיבלי הבירה ברחבי המדינה. ראש המועצה קרן גרין הודתה לצוותי המועצה והמתנ"ס על האירוע המוצלח והתגובות החמות שקיבלה מהתושבים הרבים שהגיעו.

חדשות השרון - הצלחה אדירה לפסטיבל הבירה והפטל של קדימה צורן