פרסומת עמותת רגעים
 דגל גאווה הונף בקדימה צורן המועצה המקומית קדימה צורן

המועצה המקומית קדימה צורן תלתה במבנה המועצה את דגל הגאווה לצד דגלי ישראל והיישוב לרגל ציון חודש הגאווה 

החודש מצוין בישראל חודש הגאווה וכאות הזדהות עם הקהילה הלהט"בית, נתלה דגל הגאווה סמוך למבנה המועצה בקדימה. כמו כן בעמודי המועצה המקומית בפייסבוק ובאינסטגרם הוחלפו תמונות הפרופיל לצבעי הגאווה. 

מהמועצה המקומית קדימה צורן נמסר "קדימה צורן הינו יישוב פלורליסטי המכיל את כולם ואת כולן וככזה, דוגל בחופש ביטוי וחופש בחירה. המועצה המקומית קדימה צורן השתתפת לראשונה במדד הגאווה של קואליציית הארגונים והגיעה למקום ה-27 מבין הרשויות המקומיות ומקום רביעי במועצות המקומיות. המועצה הציגה מענה רחב ומקיף בשרותי הרווחה עבור קהילת הלהט"ב. במענה זה מאיישת המועצה תפקידים המקדמים את רווחת תושבות ותושבי הקהילה ומכשירה צוותים על מנת לתת מענה מדויק. בשנה האחרונה התקיימו הכשרות צוותי חינוך של המועצה, בנושא נוער להט"ב או משפחות להט"ב בשיתוף פעולה עם ארגון גאה. קיימת עו"סית פעילה באגף לשירותים חברתיים שאחראית על נושא הלהט"ב. בשנה האחרונה התקיימו הכשרות צוותי רווחה בנושא להט"ב. הטפסים של המועצה מותאמים עבור קהילת הלהט"ב. קיים מועדון נוער גאה "גאסא" בתיכון עודד ומדי שנה מתקיימים אירועים לציון חודש הגאווה יחד עם המועצה ובנוכחות ראש המועצה.

נוסף לכל אלה, בהנחיית ראש המועצה זכתה המועצה קדימה צורן בקול קורא של המשרד לשיוויון חברתי למימון תקן עבור רפרנט/ית לקהילה הגאה ביישוב. בימים אלה נכנס לתפקיד רפרנט שיקדם ביתר שאת את הנושא שעליו אמון".