פרסומת עמותת רגעים
 קרן גרין, ראש מועצת קדימה צורן, תתמודד לקדנציה נוספת קרן גרין יצחק גולברי

קרן גרין, ראש מועצת קדימה צורן, תתמודד לקדנציה נוספת בבחירות לראשות המועצה, כשהפעם לצדה סגנה, יצחק גולברי. גרין: "נשלב ידיים בבחירות הקרובות לרווחת תושבי קדימה צורן". גולברי: "טובת היישוב והתושבים לנגד עיני"

ראש מועצת קדימה צורן, קרן גרין וסגנה יצחק גולברי, החליטו לשלב ידיים בבחירות המוניציפאליות הקרובות, שיתקיימו ב-31 באוקטובר. כזכור, השניים חברו לעבודה משותפת לאחר מערכת הבחירות הקודמות, במהלכה התמודד גולברי מול גרין על ראשות המועצה. עובד מועצה ותיק מציין השבוע, כי "השניים הצליחו להניח את האגו בצד ולעבוד יפה בשיתוף פעולה. יחד הם הצליחו לקדם הרבה נושאים שעומדים על הפרק".
"שנים ארוכות סבלה קדימה צורן ממאבקי כח וממלחמות על גב התושבים, שפגעו באיכות החיים של כולנו", אמרה גרין השבוע, "עם כניסתי לתפקיד ראש המועצה קיבלתי החלטה שאעשה הכל כדי לאחד את הכוחות הנפלאים שיש בקדימה צורן ולעבוד ביחד. ואכן, ההחלטה הוכיחה את עצמה מעל ומעבר. ב-4 שנים האחרונות יש שיתוף פעולה יוצא מהכלל".
יצוין, כי גולברי שימש כראש המועצה של קדימה צורן במשך עשור, בין השנים 2003 ל-2013. "כמי שמשרת כאיש ציבור שנים רבות, טובת היישוב הנפלא שלנו והתושבים שלו – היתה תמיד לנגד עיני. אין ספק שהצלחה גדולה כמו שחווינו בקדנציה האחרונה התאפשרה רק בזכות שילוב הידיים", מוסיף גולברי, "לכן החלטנו, קרן ואני, שהדבר הנכון ביותר עבור היישוב יהיה שנמשיך יחד ברשימה אחת, גדולה ומאוחדת".
לטענתה של גרין, שיתוף הפעולה בין הצדדים תרם רבות ליישוב. "הושגו הישגים רבים וחשובים", היא מוסיפה, "חידשנו את המרחב הציבורי, שיקמנו וחידשנו תשתיות, גני משחקים, פארקים, קידמנו קיימות ואיכות הסביבה, שיפרנו את השירות לתושב, קידמנו פתרונות תחבורה במישור הארצי והמקומי: אישור מחלף אילנות, ביצוע מחלף הדסים, ביצוע הרמזור בשדרות הדקלים ושיפרנו את מערך התחבורה הציבורית, השקענו רבות בקידום החינוך וגאוותנו בקבלת פרס החינוך המחוזי. קדימה צורן הפכה ליישוב תוסס, פעיל ושוקק חיים חברתיים וקהילתיים בפסטיבלים אזוריים, ארועי תרבות, מופעים והצגות. לאחר שנים של חוסר יציבות, המועצה מתפקדת עם קואליציה רחבה, עם תקציב אחראי ומאוזן.".
"אין לי ספק", מסיימת קרן גרין, "שביחד עם גולברי דברים טובים ימשיכו לקרות בקדימה צורן לטובת רווחת התושבים."