פרסומת עמותת רגעים
 "שבת והדרת" במועצה המקומית קדימה צורן "שבת והדרת" במועצה המקומית קדימה צורן

בנות גרעין השרות הלאומי ציינו בקדימה-צורן את "שבת והדרת" - שבת הוקרה לאזרחים הוותיקים מייסודו של השר אורי אורבך ז"ל

בשבת האחרונה ציינו ברחבי הארץ את "שבת נהדרת". בקדימה צורן ביקרו בנות הגרעין הלאומי את הקשישים והקשישות, חילקו להם מאפים, חלות, לחמניות, עציצים לשבת ועוד שלל פינוקים שנתרמו על ידי העסקים המקומיים "האופה לחם מן הארץ, ו"רותקה" ״והחממה״. הבנות הצדיעו לאזרחים הוותיקים וברכו בפתקים משמחים שצירפו למארזים -"השבת זו שבת הוקרה לאזרחים הוותיקים, והבנו שזו הזדמנות לומר כמה אנחנו מעריכים אותך ושמחים שאת איתנו".

חדשות השרון - "שבת והדרת" במועצה המקומית קדימה צורן

מדובר במיזם ארצי "והדרת פני זקן" מטעם המשרד לשוויון חברתי, המופעלת על ידי עמותת מטב ובסיוע הרשויות המקומיות כאשר מועצה מקומית קדימה-צורן לוקחת חלק. במסגרת המיזם, מתנדבי שרות לאומי מסייעים לקשישים המתגוררים בקהילה, מלווים אותם, מעבירים עמם זמן איכות יחד, מפיגים את בדידותם הקשה, ומבלים עמם בפעילויות השוטפות במהלך חייהם. בקדימה-צורן יש שתי בנות שרות בתקן זה, בליווי אגף הרווחה והשירותים החברתיים.

חדשות השרון - "שבת והדרת" במועצה המקומית קדימה צורן

מנחת גרעין קדימה-צורן, אפרת יומטוב, סיכמה את השבת ואמרה "זכינו השנה לקחת את הפרויקט הזה צעד אחד קדימה, בזכות המתנדבות הדסה מלמד ועטרה זמיר- בנות והדרת, ובשיתוף כל בנות הגרעין. הבנות פרסו את הפעילות לאורך כל השבת – מקבלת שבת לפני שבת, ארוחת שבת, וביקורים בבתים לקידוש, לסעודה, ואחר הצהריים – כך שיכלנו להגיע לעשרות קשישות וקשישים אהובים שהיו נרגשים כל כך מהמחווה". "היה לי יום נהדר, אבל מהרגע שאתן הגעתן עשיתן לי את השבת והשבוע", סיכמה אחת הקשישות.

חדשות השרון - "שבת והדרת" במועצה המקומית קדימה צורן