פרסומת עמותת רגעים
 אבן יהודה תואר בצבעי דגל אוקראינה אבן יהודה תואר בצבעי דגל אוקראינה

עומדים לצד יהודי אוקראינה: מועצת אבן יהודה תאיר את המושבה בצבעי דגל אוקראינה לציון שנה ללחימה 

החל מהערב (ראשון) ולאורך השבוע הקרוב, יואר בניין המועצה בכחול וצהוב ודגל אוקראינה יתלה מגג הבניין, לאות לתמיכה ביהודי אוקראינה הנמצאים במצוקה קשה מאז החלה הלחימה לפני שנה. ראש המועצה, אבי הררי: "שנה זו הראתה גם את כוחה של הערבות ההדדית בישראל, בהירתמות חסרת תקדים למען יהודי אוקראינה. מועצת אבן יהודה ואני עומדים איתן לצד יהודי המדינה."

פעילות הארת מבנה המועצה המקומית, הנפת דגל אוקראינה מגג המבנה והארת המושבה בצבעי כחול וצהוב, הם חלק מפרויקט לאומי המוביל רבה הראשי של אוקראינה, הרב משה ראובן אסמן, שיזם ומפעיל מערכת התנדבותית מהיום הראשון ללחימה, להצלת יהודי אוקראינה באמצעות חילוץ והעלאת יהודים לישראל, אספקת מזון, בגדים ותרופות, אספקת חשמל ודאגה לכל מחסורם של יהודי המדינה.

ראש המועצה המקומית אבן יהודה, אבי הררי: "בימים אלה העולם מציין שנה לפרוץ המלחמה באוקראינה, שנה שהשפיעה עמוקות על יהודי המדינה שרבים מהם נאלצו לנוס על נפשם ולאבד את כל רכושם. יחד עם זאת, שנה זו גם הראתה את כוחה של הערבות ההדדית בישראל, בהירתמות חסרת תקדים למען יהודי אוקראינה. המועצה ואני תומכים בכל לב במאמצים הכבירים שמוביל הרב משה ראובן אסמן, ועומדים איתן לצד יהודי המדינה."