פרסומת עמותת רגעים
 האלוף מילוא: "קדימה צורן ביצעה התקדמות משמעותית בהיערכות לחירום" ביקור האלוף מילוא בקדימה צורן

מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, ביקר בקדימה-צורן, נפגש עם הנהלת המועצה המקומית והביע שביעות רצון מרמת המוכנות של היישוב לחירום

בישיבה נכחו ראש המועצה, קרן גרין, סגנה אלוף-משנה (במיל') שלומי מוכתר וראשי המכלולים יחד עם מנהל אגף הביטחון. למפקד פיקוד העורף הצטרפו מפקד מחוז דן, אלוף-משנה חי רקח, מפקד יחידת קישור לרשות, סגן-אלוף (במיל') אייל קשדן ונוספים.
במהלך הביקור, נערכה היכרות עם הגורמים המופקדים על תחום הביטחון והחירום בקדימה צורן.
ראש המועצה גרין סקרה בקצרה את המדיניות היישובית מול אתגרי הביטחון ברמה המקומית ואת המוכנות לתרחישי החירום.
קדימה צורן ביצעה קפיצת מדרגה בכל הנוגע להרחבת יחידת סע"ר (סיוע עצמי ראשוני), המהווה יחידה התנדבותית בחירום לחילוץ והצלה.
מפקד פיקוד העורף ציין בדבריו את רמת המוכנות הגבוהה וההתקדמות שביצעה קדימה-צורן והביע שביעות רצון לנוכח הסקירה ומרכז ההפעלה החדש הנבנה בימים אלה. הוא שיבח את התקדמות המועצה בשנים האחרונות.

מדברי מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא:
"הרשויות הן לבנת היסוד בפתרון בעיות החירום. שמחתי לראות שקדימה-צורן רואה בחירום ערך עליון ואני מברך על ההתקדמות המשמעותית שביצעה בתחום זה".

מדברי ראש המועצה המקומית קדימה-צורן, קרן גרין:
"קדימה צורן לאורך השנים האחרונות ביצעה שורה של מהלכים לשיפור ההיערכות לחרום. בימים אלה אנחנו בונים מרכז הפעלה חדש עם מערכות טכנולוגיות בסיוע פיקוד העורף ומשרד הביטחון. אני מודה למפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, על הביקור והנכונות לתת כלים ואמצעים לקדימה צורן. רק לאחרונה הגדלנו את צוות המתנדבים ליחידת הסע"ר, שתיתן לנו מענה בשעת חרום".