פרסומת עמותת רגעים
 שימי חסן ראש המועצה קדימה-צורן במסגרת מיזם "מחליפים מבט" שמואל חסן

לראשונה בקדימה צורן אדם עם מוגבלות ישב בכיסא ראש המועצה וניהל את ענייני השעה במועצה המקומית. שימי חסן ניהל דיון נגישות במרחב הציבורי יחד הגורמים המקצועיים במועצה ובחברת קווים. ראש המועצה, קרן גרין: "שמים את האנשים עם מוגבלות במרכז" 

במסגרת מיזם ארצי של החברה למתנ"סים, אנשים עם מוגבלות לוקחים חלק בסדר יומם של בכירים ובכירות במשק הציבורי והפרטי בישראל. מועצה מקומית קדימה צורן נבחרה להשתתף במיזם ובו שימי חסן, תושב היישוב, התחלף עם קרן גרין ראש המועצה.

המטרה המרכזית היא לייצר אפשרות לשמוע ולהשמיע במפגש אמיתי בו יהיה ניתן לדון ולהעלות סוגיות אשר קשורות לאנשים עם מגבלה בחברה שלנו: החל מנגישות, דרך השתלבות וכלה בלקיחת חלק אקטיבי בעשייה עתידית. המיזם בהובלת החברה למתנ"סים ובפתיחת היום הוענקה לשימי חסן תעודת הוקרה על ההשתתפות ופועלו למען אנשים עם מוגבלות.

כחלק מיום חילופי השלטון, שימי ניהל דיון ענייני ופורה בהשתתפות נציגי חברת האוטובוסים "קווים", נציג משרד התחבורה, סגן ראש המועצה יצחק גולברי, נציג מועדון "שווים", מנהל הנגישות במועצה המקומית וכמובן ראש המועצה קרן גרין. רועי איצקוביץ, מנהל נגישות במועצה נתן סקירה והציג לשימי את ההתקדמות בנגישות במרחב הציבורי וגם את התוכניות העתידיות.

נוסף על כך, לאחרונה שימי חסן מונה על ידי שר הדתות הרב מיכאל מלכיאלי, בהמלצת ראש המועצה גרין, לחבר מועצה דתית של קדימה צורן. שימי הוא חבר מועצה הדתית הראשון עם מוגבלות וצופים לו עתיד מזהיר. שמואל (שימי) חסן, בן 38 המתגורר בקדימה צורן, מתמודד עם ניוון שרירים, פעיל לנגישות וזכויות אנשים עם מגבלה. חסן בעבודתו הוא מנחה בסדנת 'החוויה המתגלגלת' ומשתתף במרכז היום 'גלגל התנופה' של עמותת בית הגלגלים, בה התחיל כחניך. 'החוויה המתגלגלת' היא סדנה המאפשרת התנסות מעשית בחוויות היום יום של אנשים עם מוגבלויות, ומועברת על ידם.

ראש המועצה המקומית קדימה צורן, קרן גרין: "קדימה צורן שמה דגש בנגישות במרחב בציבור ורואה בזה כערך עליון. היום הזה מוכיח שאצלנו שאנחנו שמים את האנשים עם מוגבלות במרכז. אני מכירה את שימי כבר שנים ארוכות ובמהלך השנים הוביל וקידם את תחום הנגישות במרחב הציבורי בכל רחבי הארץ."