פרסומת עמותת רגעים
 תל מונד: פועל נהרג ופועל נפצע בינוני זירת האירוע | צילום: תיעוד מבצעי מד"א  

פועל כבן 40 נהרג ופועל נוסף נפצע בינוני בתאונת עבודה באזור התעשייה בתל מונד 

בסמוך לשעה 16:00 (שני) שני פועלים נמחצו ונלכדו על סל מנוף בגובה של כ-6 מטר סמוך לתחנת דלק בתל מונד. צוותי כיבוי והצלה מתחנה אזורית נתניה, וקדימה בפיקודו של רב רשף חן קליימן יצאו למקום, חילצו את שני הלכודים, אחד ללא רוח חיים ושני במצב בינוני והעבירו אותם לאנשי הרפואה שהוזעקו למקום. צוותים רפואיים קבעו את מותו של פועל כבן 40 והעניקו טיפול רפואי לפועל כבן 25 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופו העליון.  
נסיבות האירוע נחקרות.

*פראמדיקים במד"א רפי שבע ועמית שושן סיפרו:*

"עלינו על סולמות עם ציוד רפואי והתחלנו להעניק טיפול רפואי ל 2 הפצועים כשהם עדיין היו לכודים. לצערנו אחד מהם היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. הפצוע השני שהיה בהכרה קובע לציוד רפואי מיוחד על מנת לשמור על עמוד השדרה והצוואר, לוחמי האש העמידו את הכבאית בסמוך לסל המנוף והעברנו בצורה בטוחה את הפצוע לגג הכבאית ומשם הוא הורד והוכנס לניידת טיפול נמרץ. המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני."

חובש בכיר במד"א חיים דגן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את 2 הפועלים לכודים בין סל המנוף לערסל כבלים חיצוני ממתכת. אחד מהפועלים היה מחוסר הכרה עם פציעות קשות בגופו והפועל השני היה בהכרה. עלינו על סולמות על מנת להגיע ל-2 הפצועים ולהתחיל בטיפול הרפואי. לצערנו לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו של הפועל שהיה מחוסר הכרה. אנחנו פועלים יחד עם כוחות הכיבוי על מנת להוריד את המנוף ולחלץ את הפצוע על מנת לפנותו לבית החולים."

ניב בוחבוט - נהג אמבולנס וראש סניף איחוד הצלה לב השרון מסר: "מדובר בפועל שנהרג כששהה במעלית מנוף (סל הרמה) באתר בניה. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן: כוחות כיבוי פעלו לחילוץ פועל נוסף שנפצע באורח בינוני".