פרסומת עמותת רגעים
 יעקב משק הוא הגבר שנהרג מפגיעת ברק תמונה באדיבות המשפחה

יעקב (קובי) משק, אב לשני ילדים נהרג מפגיעת ברק קטלנית בקיבוץ העגן

יעקב (קובי) משק, בן 47 מקיבוץ העגן, טייל אמש (חמישי) עם כלבו בשדות בקיבוץ העגן כשברק פגע בו. קובי נמצא מחוסר הכרה עם כוויות בגופו. הבת של קובי שוחחה איתו בטלפון בזמן שטייל עם הכלב וכשהשיחה נותקה הבינה שקרה משהו והתקשרה למד"א. קובי פונה ברכב שטח מהמקום כשמצבו אנוש וחבר למד"א שהיו בדרכם למקום. צוותים רפואיים ביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו. 
קובי הותיר אחריו שני ילדים ואב.

מהמועצה האזורית עמק חפר ומקיבוץ העוגן נמסר: "קרה לנו אסון גדול הערב. אבל כבד ירד על קיבוץ העוגן ועמק חפר כולו. קובי נולד וגדל בקיבוץ, בחור חמד, אהוב על כולם. כמנהל הנוי של הקיבוץ הוא עסק במשך שנים בטיפוחו, בחריצות ובהתמדה. עם היוודע דבר האסון הגיעו למקום צוותי הרווחה והשירות הפסיכולוגי החינוכי של המועצה, על מנת לתמוך ולסייע למשפחה בשעה קשה מנשוא זו. המועצה והקהילה כולה מחבקת את בני המשפחה והחברים. יהי זכרו של קובי ברוך".

הפראמדיקים של מד"א עידן שינה ועומר פקר סיפרו: "הביאו אלינו את הגבר לחבירה באמצעות טרקטורון, סיפרו לנו שמצאו אותו בשטח חקלאי כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות וראינו שהוא סובל מכוויות בגופו וללא דופק ונשימה. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קריטי."

ל חזי חובש איחוד הצלה מסר: "הייתי בסמוך לזירה ואירעה סופת ברקים. מספר דקות לאחר מכן נמסר לנו כי גבר בן 47 איבד את ההכרה כתוצאה מפגיעת ברק בשדות. הגעתי לזירה וביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ שלמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו".