פרסומת עמותת רגעים
 שני פועלים נפלו לבור ונפצעו באורח בינוני וקשה זירת האירוע | צילום: תיעוד מבצעי מד"א  

שני פועלים נפצעו בינוני וקשה לאחר שנפלו לתוך בור שפכים באתר עבודה סמוך למושב גאולים 

בשעות אחר הצהריים (שני) שני פועלים נפלו לתוך בור שפכים באתר עבודה סמוך למושב גאולים. צוותי כיבוי והצלה בפיקודו של ס. מפקד המשמרת ארז צור, ולוחמי היל"מ הקימו עמדה על מנת לחלץ את השניים בבטחה ולאחר מכן העבירו אותם לגורמי הרפואה במקום.  צוותים רפואיים העניקו טיפול רפואי לשניהם ופינו אותם לבית חולים מאיר. גבר בן 40 במצב בינוני עם חבלת ראש וגבר בן 32 במצב קשה עם חבלות בפלג גופו העליון.

הפאראמדיקים של מד"א יקי חג'ג' ואיגור טרסקין וחובש רפואת חירום במד"א ישי תהילה כהן ומשה רייכמן סיפרו: "שהגענו למקום שני הפצועים היו לכודים בתוך הבור, הם היו בהכרה וסבלו מחבלות בגופם, נערכנו לטיפול רפואי ברגע שיחולצו הנפגעים ובמקביל סייענו ללוחמי האש בחילוץ הנפגעים ובהעלאת הנפגעים מהבור על ידי חבלים. כאשר הפצוע הראשון חולץ הערכנו את מצבו, הוא היה במצב בינוני עם חבלת ראש ופונה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים, במקביל נערכנו לטיפול בפצוע השני. הוא חולץ במצב קשה וסבל מחבלות בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות, ופינינו גם אותו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א."

ניב בוחבוט - נהג אמבולנס וראש סניף איחוד הצלה לב השרון מסר: "מדובר בשני פועלים שנחבלו כתוצאה מנפילה לבור תוך כדי עבודתם במכון לטיהור שפכים. הענקנו להם סיוע ראשוני בזירה תוך סיוע של צוותי הכיבוי שחילצו אותם מהבור. לאחר מכן שניהם פונו למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא".