עו"ד עדי בורוכוביץ' שחרעו"ד עדי בורוכוביץ' - שחר, עורכת דין ומגשרת מתמחה בגישור לגירושין, עריכת צוואות ומקרקעין. בעלת ותק של כעשרים שנה.                

       

רשימת הפוסטים של עו"ד עדי בורוכוביץ

רכישת דירה מקבלן | פורסם ב- 23.02.2016

כותבים בנתניה נט - עו"ד עדי בורוכוביץ'
בשונה מרכישת דירה "יד שנייה", ברכישת דירה מקבלן ישנם היבטים ייחודיים עליהם יש לתת את הדעת טרם הרכישה- בלוג מאת עו"ד עדי בורוכוביץ'- שחר. ברשימה זו אנסה לעמוד על חלק מהם. 
ערבויות ובטחונות- כאשר מדובר בדירה יד ראשונה, קבע המחוקק בחוק המכר, התשל"ה – 1975, כי מוכר דירה לא יקבל מהקונה סכום העולה על שבעה אחוז ממחיר הדירה אלא אם נתן אחת מחמש החלופות הקבועות בחוק.

להמשך קריאה...

עריכת צוואה לשקט הנפשי שלך | פורסם ב-05.05.15

כותבים בנתניה נט - עו"ד עדי בורוכוביץ'
האם שווה לסכן את הרכוש שנצבר במרוצת השנים בעמל רב? הרכוש עלול להגיע למי שלא רצינו רק משום שלא הקדשנו שעה לעריכת צוואה. אף אחד מאיתנו לא אוהב לחשוב על המוות של עצמו או להתעסק במה יקרה אחריו. זה לא נעים, זה גורם לנו תחושת אי נוחות וזה הכי טבעי בעולם. מצד שני, זו גם דרכו של עולם וגם אם נתכחש לזה, זה עדיין יהיה שם

להמשך קריאה...


גישור – נפרדים בשלום | פורסם ב-20.4.15

כותבים בנתניה נט - עו"ד עדי בורוכוביץ'
לאחר התלבטויות, מריבות, כעסים ומתחים נפלה ההחלטה הגורלית – שירה ואבישי, זוג נשוי עם שני ילדים, החליטו להיפרד ממש אחרי ראש השנה האחרון. הם חשים כי כל אחד מהם התפתח לכיוונים שונים והאהבה הרבה לילדים אינה מספיקה כדי להמשיך ולחיות ביחד בתא משפחתי אחד. דבר אחד היה ברור לשניהם מההתחלה: הם לא הולכים לבזבז את מיטב כספם וחסכונותיהם על ניהול מערכה בבית משפט כשכל אחד מהם מצויד בעורך דין מטעמו.

להמשך קריאה...


 

אחרי החגים- תקופה שמציפה בעיות בזוגיות | פורסם ב-16.10.17

כותבים בנתניה נט - עו"ד עדי בורוכוביץ'

"אחרי החגים" כבר כאן והוא מגיע אחרי חודש עמוס בארוחות משפחתיות, בילויים משפחתיים, טיולים, נסיעות ובקיצור, הרבה "זמן משפחתי" עם הילדים ועם בן / בת הזוג. זה יכול להיות זמן של אושר והנאה צרופה אבל כאשר היחסים בין בני הזוג רעועים ממילא, התקופה הזו יכולה להיות סוג של "סיר לחץ" שמבעבע ולפעמים אפילו מתפוצץ

להמשך קריאה...