אילוסטרציה | צילום: נתניה נט  "לפעמים היה פליק בישבן ולפעמים הוא נגע לי בלי כוונה באיבר המין" אילוסטרציה | צילום: נתניה נט

נער מנתניה התלונן נגד בעל אולם אירועים מהעיר שהעסיק אותו, על שהטריד אותו מינית וביצע בו מעשים מגונים

אילוסטרציה | צילום: נתניה נט 

נער בן 18 מנתניה הגיש תלונה במשטרה בטענה להטרדות מיניות חוזרות ונשנות מצד בעל אולם אירועים בו הועסק שחלקן גלשו לטענתו לכדי מעשים מגונים.
לטענת הנער, המיוצג על ידי עו"ד שלומי ביזק, בעל אולם האירועים היה נוהג לסטור על אחוריו ולגעת באיבר מינו מבעד למכנסיו, כאילו בהיסח הדעת, מעשים עליהם העיר הנער למעסיק שוב ושוב, אך לא מעבר לכך, מחשש לאבד את עבודתו.

"אני מזיז אותו ואומר לו 'מספיק זה לא נעים"

לטענת הנער, המעסיק לא חדל ממעשיו, ואף הקצין אותם לכלל מעשים מגונים של ממש "לפעמים זה היה פליק בישבן ולפעמים כאילו הוא נגע לי בלי כוונה באיבר המין, וגם הושיט את היד ממש לאיבר המין ונגע, ואני מזיז אותו ואומר לו 'מספיק זה לא נעים, לא עשיתי יותר מדי כי פחדתי לאבד את העבודה שלי" העיד הנער.
לדבריו, באחד הימים, ביקש ממנו המעסיק לרכוש עבורו משחה המיועדת לשיפור הזקפה, בטענה שכאדם דתי הוא מתבייש לגשת לחנות ולרכוש את המוצר. מששב הנער עם המשחה, ביקש בעל האולם מהנער את הטלפון הנייד שלו, בטענה כי יש לו טלפון כשר ואין לו אינטרנט, והוא צריך לבדוק משהו בגוגל. "הבאתי לו את הטלפון הנייד שלי והוא נכנס לאתר פורנו וטען שהוא רוצה להראות לי שם משהו", תיאר הנער. "הוא נכנס לאיזה סרטון ורצה להראות לי פורנו, ואני אמרתי לו שאני ממהר וצריך ללכת. לקחתי את הטלפון שלי ואת הכסף על המשחה והלכתי".
לדברי הנער, באחד הימים דחף המעסיק את ידו אל מכנסיו אחז בעכוזו ודחף את אצבעו אל עבר פי הטבעת שלו. מעשה זה הגדיש את הסאה, והנער נפנה בסערה אל המעסיק סטר על פניו והחל לצעוק עליו, ומיד לאחר מכן עזב את המקום "פשוט הכניס יד למכנסיים שלי מאחורה וצבט לי את הישבן במשך כמה שניות, ואז עם האצבעות נגע לי בפי הטבעת. כאן כבר אמרתי 'זהו, אני לא אסבול את זה יותר', צעקתי עליו: 'מה אתה עושה?' והבאתי לו סטירה לפנים. הוא ביקש סליחה ואני הייתי ממש עצבני".
הנער שלא יכול היה יותר להסתיר את סערת נפשו, פנה לבני משפחתו ושיתף עמם את אשר אירע. באותו ערב הנער חזר עם אחיו אשר הקליט את העימות בינו לבין בעל האולם.
בהמשך ההקלטה התעמת הנער עם המעסיק, וזה אמנם הכחיש בתחילה את המעשים, אך אמר: "אם אתה אומר שנגעתי לך אני מבקש ממך סליחה, מה עוד אני אמור לעשות יותר מזה", "אם אתה רוצה תרביץ לי, אם אתה רוצה אני אנשק לך את הרגליים, רק תעזוב אותי. תגיד לי מה אתה רוצה וזהו. אני מצטער ואמרתי לך פעמיים סליחה. מה אני עוד יכול לעשות. אנשים עושים טעויות. טעיתי אני מבקש סליחה".

הגשת תלונה

הפינה המשפטית - "לפעמים היה פליק בישבן ולפעמים הוא נגע לי בלי כוונה באיבר המין"

לאחר שלא נרדם בלילה, פנה הנער אל עוה"ד ביזק וזה שלח למעסיק מכתב דרישה לפיצוי הנער בסך 120 אלף שקלים, הפיצוי הקבוע בחוק בגין הטרדה מינית ללא הוכחת נזק, ובטרם לנקיטת צעדים משפטיים.
המעסיק השיב למכתב בהכחשה גורפת של המעשים, ואף איים כי יגיש תלונה נגד הנער על תקיפה.
לנוכח תגובת המעסיק, פנה הנער למשטרת נתניה והגיש תלונה בה מתוארות שלל ההטרדות המיניות והמעשים המגונים שביצע בו לכאורה מעסיקו, ואף נענה לבקשת החוקרים ונרשם לטיפול בבני נוער נפגעי עבירות מין.
מעו"ד ביזק נמסר כי התיק עדיין בחקירה, ובקרוב תוגש תביעה אזרחית.
ממשטרת ישראל נמסר כי תלונה הוגשה למשטרה ונסיבות האירוע נבדקות.