מבקר המדינה מתיניהו אנגלמן | תמונה: אתר מבקר המדינה  לראשונה: מבקר המדינה נוזף בוועדת הערר לתכנון ובניה מבקר המדינה מתיניהו אנגלמן | תמונה: אתר מבקר המדינה

מבקר המדינה נזף בוועדת הערר המחוזית מרכז לתכנון ובניה בשל עיכוב מתמשך שחל במתן החלטה בערר בנושא תוכנית בניה באיזור התעשיה החדש של נתניה

מבקר המדינה מתיניהו אנגלמן | תמונה: אתר מבקר המדינה

בתלונה של יזמי נדל"ן מאזור השרון, אשר שוגרה למבקר ונציג תלונות הציבור מתניהו אנגלמן, באמצעות עו"ד ד"ר ניסן שריפי צויין, בין השאר, כי "מדובר בכשל מתמשך בתפקודה של ועדת הערר המחוזית של משרד האוצר (מינהל התיכנון) , באשר גם בחלוף למעלה משנתיים ימים מאז הוגש הערר, טרם נתקבלה החלטה אופרטיבית לגוף הערר".

הפינה המשפטית - לראשונה: מבקר המדינה נוזף בוועדת הערר לתכנון ובניה
ד"ר שריפי ציין בתלונתו גם כי וועדת הערר פועלת בניגוד לתקנות המחייבות אותה ליתן החלטה בערר תוך 60 יום מיום קבלת תשובת הגוף המשיב לערר (בד"כ הוועדה המקומית).

לאור זאת, ביקש ד"ר שריפי כי מבקר המדינה יורה על העברת התיק להרכב ועדה אחר, שכן "צפוי כי הוועדה הנילונה תפסוק בסופו של יום בניגוד לעמדת העוררים אך בשל תלונה זו אליך", וכמו כן ביקש כי תינתן סוף סוף החלטה בערר.

כאמור, מבקר המדינה השיב אתמול באמצעות עו"ד רונית בריטברד ממשרדו, כי התיק יועבר להרכב אחר, ונזף בוועדת הערר בשל "העיכוב הלא סביר", כלשון המבקר במכתבו.