אילוסטרציה | fotolia ילד נפל במדרגות אולם שמחות ויפוצה ברבע מיליון שקלים אילוסטרציה | fotolia

ילד בן 9 שהגיע עם הוריו לאולם האירועים 'סולי סולה' בביתן אהרון, נפל מגרם מדרגות במתחם אל תוך מסלעה ונחבל בידו. משפחתו שך הילד תפוצה ברבע מיליון שקלים

אילוסטרציה | fotolia

ילד שנפל באולם האירועים 'סולי סולה' בביתן אהרון, נחבל בידו ושבר את מרפקו השמאלי. הילד נותח ואושפז לארבעה ימים בבית החולים. עו"ד אדיר שויגמן הגיש בשם ההורים תביעת פיצויים בה טען כי הפציעה הותירה את הילד עם מגבלת תנועה בזרוע. לדבריו עקב הפציעה נאלץ הילד להיעדר מהלימודים לתקופה ארוכה, והחל לסבול מירידה בתחושה ביד עקב פגיעה עצבית, דבר המקשה על הילד בביצוע פעולות מוטוריות, ביניהן כתיבה. ע"פ כתב התביעה, לילד נגרמו נזקים נוספים בשל היעדרות ארוכה מלימודים והוא נזקק לעזרה רבה על מנת להשלים את הפער בחומר הלימודי. כמו כן, נטען בתביעה כי הילד נזקק לעזרה ולהשגחה במידה מוגברת מהמקובל בקרב בני גילו.
ד"ר יוסף וייס, מומחה לכירורגיה אורתופדית, שבדק את הילד מטעם התביעה, קבע כי בעקבות התאונה נגרמה לו נכות קבועה. 

הפינה המשפטית - ילד נפל במדרגות אולם שמחות ויפוצה ברבע מיליון שקלים
המהנדס מיכאל קרברצ'יק, מומחה להנדסת בטיחות קבע "התאונה אירעה עקב ליקויי הבטיחות הרבים אשר כל אחד מהם עלול היה לגרום לתאונה, קל וחומר שילוב של כולם".
על פי הסכם פשרה שנחתם בין משפחתו של הילד וחברת הביטוח 'מגדל' שמבטחת את אולמי 'סולי סולה', משפחת הילד תפוצה בסכום כולל של 245 אלף שקלים – והתביעה אותה הגישה - תבוטל. בנוסף יפוצה הילד בסכום של 70,000 שקלים ע"י מועצת התלמידים, זאת במסגרת פוליסת ביטוח תאונות אישיות של משרד החינוך, שבה מבוטח כל תלמיד בישראל.