צילום: freepik בחירת שיש ומדרגות בבית צילום: freepik

מדרגות הן כמעט הדבר הראשון שרואים כאשר נכנסים לסף בית וזאת בשל המיקום המרכזי. על אף שתפקיד המדרגות הוא לחבר בין המפלסים השונים בבית, כאשר מתכננים את המדרגות בצורה נכונה הם יהפכו לאלמנט דקורטיבי, יוקרתי ומרשים

צילום: freepik

כל אבן שיש מלוטשת ומעוצבת באופן נפרד ולכן מדרגות שיש מגיעות בכל צורה וגודל. כלומר, תוכלו לקבל בדיוק את גרם המדרגות שתרצו אם תבחרו במדרגות שיש. כיום ניתן למצוא בכל רחבי העולם מבנים היסטוריים אשר מתהדרים במדרגות שיש, מה שמעיד על כך כי השיש עומד איתן במבחן הזמן מצד אחד ומצד שני מעיד על יוקרה, על אקסקלוסיביות ועוד.

מדוע דווקא חיפוי שיש למדרגות?

אם אתם מתכננים בביתכם גרם מדרגות, חשוב מאוד שתבחרו את חומר הגלם האיכותי ביותר עבור המדרגות בביתכם פנו לאתר aven המרכז לשיש ואבן. חיפוי מדרגות שיש יענה על כל הציפיות והצרכים שלכם: ראשית כל, מדרגות שיש יעניקו לביתכם מראה מעוצב ולא סטנדרטי. המראה יהיה בעל הצהרה שכן מדרגות שיש שמעוצבות בצורה הטובה ביותר מקנים לחלל תחושה של מרחב ואשליה של חלל מרווח וגדול יותר. שיש נחשב חומר חזק ביותר אשר מתאפיין בעמידות גבוהה מאוד שמחזיקה שנים ללא כל תחזוקה מיוחדת. במקרה של בלאי, בניגוד לחומרים אחרים ניתן לשדרג את מדרגות השיש באמצעות ליטוש והן יקבלו את הברק והניצוץ שהיה להם ממש כפי שהיה להם בהתחלה. חשוב מאוד לחדש את מדרגות השיש כל 9-15 שנים. מעבר לכך, השיש מגיע במגוון עשיר של צורות וצבעים שיכולים להתאים לכל סגנון עיצוב מודרני, כפרי, קלאסי ועוד. בניגוד לחומרי גלם אחרים שסופחים קטנים, אבן שיש היא אבן שניתן להסיר כתמים מתוך האבן ממש.

כיצד תבחרו ספק לשיש ומדרגות?

כיום ניתן לרכוש חיפוי שיש למדרגות חוץ ופנים במגוון צבעים של חברת של חברת MODEL HOME, תכונות שונות ועוד וכל אחד יכול לבחור שיש בהתאם לתקציב הכספי שעומד לרשותו. חשוב מאוד לדעת שכיום ניתן למצוא ספקים המציעים שיש למכירה במחיר זול יותר או יקר יותר. כמו כן, מכיוון שקיימים מגוון דגמים, טקסטורות וצבעים, קל מאוד להתאים את העיצוב של המדרגות לעיצוב שאר חללי הבית. בטרם תבחרו ספק לשיש ומדרגות, חשוב מאוד שתבדקו איזה ספק מציע לכם את המגוון הרחב ביותר של שיש למדרגות שלכם, אשר ממנו תוכלו לבחור את השיש האידאלי עבורכם. כמובן שחשוב מאוד לוודא כי מדובר על ספק רציני אשר מציע את השיש האיכותי ביותר והטוב ביותר עבורכם. מעבר לכך, כדאי מאוד לוודא שהוא מציע שיש איכותי מאוד שישמש עבור המדרגות שלכם בצורה הטובה ביותר.

שיש הוא דבר חשוב מאוד והוא יכול להשפיע באופן מהותי על העיצוב של הבית שלכם ועל כן, אם אתם מתכננים גרם מדרגות משיש, עליכם לבחור את הספק הטוב ביותר בתחום, על מנת שהמדרגות או השיש לכל אזור בביתכם יהיו פשוט מושלמים.