צילום: freepik איך מתבצעת הובלה של ארון? צילום: freepik

מעבר דירה כולל בתוכו הובלה של המון חפצים. כאשר החפצים מאוגדים בארגזים, מאוד פשוט להוביל אותם, אך מה עושים עם רהיטים גדולים כמו ארון בגדים? איך מובילים ארון בגדים מבלי להרוס את החלקים שלו?

צילום: freepik

למה הובלה של ארון נראית לנו פרוצדורה מסובכת?

ארון הוא אחד מהרהיטים הגדולים שיש לכם בבית, עלותו יקרה וחשיבותו גבוהה מאוד כי הוא משמש כפריט אחסון לבגדים והחפצים שלכם. כאשר אתם עוברים דירה, הדברים הראשונים שבדרך כלל מסדרים זה מטבח וארונות ולכן חשוב שהארון שלכם יגיע אל הדירה החדשה שלם, ללא שריטות ומוכן להרכבה.
אם יצא לכם פעם לחשוב איך הארון יכנס בשלמותו אל המשאית, אז חשוב שתדעו, כאשר מבצעים הובלת ארון, תחילה מפרקים אותו, לאחר מכן עוטפים אותו בשכבות של ניילון נצמד למניעת מכות וכך מעבירים אותו אל הדירה החדשה. וכאשר מגיעים אל הדירה, יש באפשרותכם לבחור בין הרכבה עצמית שלכם לבין הובלת ארון כולל פירוק והרכבה. את הפרט החשוב הזה מומלץ לסגור עם המובילים לפני ביצוע ההובלה.

למה מומלץ לשלם על שירות של הובלה, פירוק והרכבת ארון יחד?

פירוק, הובלה והרכבה של ארון הם שלושת השירותים הכי חשובים בהובלה. תחשבו, אתם מגיעים לדירה, כאשר כל החפצים שלכם בארגזים וכל מה שאתם רוצים זה לסיים לפרוק אותם אל המקומות שלהם בבית ולנוח. אם כאשר תגיעו תתעסקו בהרכבה של הארון, זה יגזול מכם זמן רב שמיועד לסידור הבית, במיוחד אם לא מדובר בארון אחד ויש ארון לכל חדר. במקום זאת, קחו איש מקצוע, לרוב זה יהיה אחד מהמובילים ותנו לו לבצע את ההרכבה. בדרך כלל זה ילווה בתוספת כסף, אך ניתן לומר שזה ללא ספק שירות מאוד כדאי. בעניין זה חשוב לשאול שהאדם שירכיב את הארון יודע לבצע זאת במקצועיות. הרכבה של ארון מצריכה דיוק בהרכבה. כל חיבור שאינו נכון בין החלקים השונים, יגרום לכך שדלתות הארון לא יסגרו כמו שצריך וכך גם המגירות. כמו כן, ניסיונות רבים של הרכבה יגרמו להרס של הארון מהסיבה שבכל פעם שמחברים את הארון מחדש, למעשה מבריגים מחדש את הבורג ויוצרים חורים בעץ.

איך לבחור הובלה מקצועית ואיכותית?

הדרך הטובה ביותר לדעת שאתם רוכשים שירות הובלה, פירוק והרכבה מקצועיים היא דרך המלצות. כלומר אנשים שיתנסו בהובלה עם חברה זו או אחרת ויכולים להעיד שהתהליך עבר כמו שצריך. זכרו, אלו החפצים שלכם ואתם מעוניינים שיגיעו ליעדם בשלום.
לסיכום, מעבר דירה והובלת החפצים לדירה החדשה מצריכים חברת הובלות איכותית שתדע לשמור על החפצים שלכם, להוביל אותם בבטחה, לפרוק אותם בדירה החדשה וגם להרכיב ארונות ומיטות במידת הצורך. המלצה שלנו, חפשו את המקצוענים בתחום.