פעילות גיבוש לצוות העובדים ביער באזור השרון אילוסטרציה | pexels

גיבוש ביער באזור השרון: חוויה טבעית קצבית ומאתגרת לצוות המשרד

מיקום: היער בשרון, במרחק רבע שעה מתל אביב, נותן לכם מענה מרכזי בציר המחבר את מרכז הארץ עם אזור השרון היפה ומעניק גמישות מקסימלית כנקודת חיבור טובה לאורחים מהמרכז והשרון.

מספר עובדים: הפעילות מתאימה לקבוצות בין 50 ל-400 אנשים, מה שהופך אותה לאידיאלית גם לארגונים גדולים וגם לחברות קטנות שרוצות לחזק את קשרי הצוות. האפשרויות להפוגה קלה עם פעילות שיכולה להימשך זמן קצוב במתחם ירוק תאפשר לכם להתנתק קצת מהשגרה לדייק את החוויות והמסרים ליצור קצת עניין לצוות העובדים שלכם ואולי בעיקר תוכל לעזור לכם להפעיל מספר רב של עובדי החברה ביום ממוקד או להתפרס על מספר ימי גיבושים מדויקים עם מסרים נכונים.

תקציב: פעילות הגיבוש מיועדת לקבוצות של 100 אורחים ומעלה, אך באפשרות לתאם גם פעילויות עבור קבוצות קטנות יותר. חבילות המחירים כוללות כל דבר מפעילות ואירוח בסיסי ועד שדרוגים תוספות ואטרקציות. התקציב הסופי יקבע בהתאם לתכנים והאטרקציות הנוספות שתבקשו נוכל להגיד בכללי שעלויות הפתיחה יכולות לנוע מסכומים של 295 שקלים לאורח ומשם ניתן להוסיף ולשדרג אטרקציות אוכל ודברים בהתאם לתכנים המבוקשים.

מה כולל תקציב האירוע ביום הגיבוש שלכם:
• השכרת מקום לעד 3.5 שעות פעילות
• בר קפה, שתייה קלה שמלווה אתכם במהלך כל היום.
• תפריט כריכים מאפים מתוקים ומלוחים.
• עמדות משחק שילוו את האירוע
• עמדות VR להכניס קצת עניין לאורחים במהלך קבלת הפנים.

תוכן הפעילות:
יום גיבוש אתגרי לצוות המשרד - הפעילות כוללת משחק גיבוש חוויתי המציע למשתתפים לנווט ברחבי היער, לפתור חידות ולבצע משימות מגוונות. הפעילות מתקיימת בקבוצות קטנות, עם מעקב על התקדמותם ותחרותיות ביניהן.
קרוב לסיום הפעילות, המשתתפים מוזמנים לכיבוד קל ולפעילויות נוספות כגון מופעי סטנדאפ וסדנאות קוקטיילים.

שירותים נוספים:
לצד הפעילות העיקרית, ניתן להתאים שירותים נוספים כגון שעות נוספות של פעילות, שדרוגי ארוחות והוספת סדנאות תוספות כגון פיצוחי תעלומות ובר שייקים. בנוסף שילוב מטפלים באירוע, מופעים והרצאות ובעיקר היכולות לייצר עוברכם חוויה משוחררת נעימה וזורמת ביום גיבוש ממוקד. אם חשבתם שיום הגיבוש מצריך תוכן נוסף אפשר תמיד לכוון את האירוע שלכם לפעילות גיבוש אתגרית או קצבית ובנוסף לשלב סדנה של שעה או שעתיים כגון מאסטר שף, קוקטיילים או דברים שיקחו אתכם מיום גיבוש קצר ליום המשלב מסורת תוכן אתגר, חשיבה כיף והנאה.

מחירון:
המחירים נקבעים בהתאם לחבילת השירותים הנבחרת, כאשר ניתן לשדרג את החוויה על ידי הוספת שירותים ואטרקציות נוספות. אנחנו מאמינם שתוכן טוב במקום יפה יוכל לעשות את ההבדל וליצור חוויה שמתאימה לתקציבי הרווחה וגיבושים שלכם ועדיין להשאיר מיקום לעוד תכנים נלווים. פעילת מומלצת ל50 + אורחים כאשר ב100 ו150 אורחים המחירים לאורח יהיו אטרקטיביים יותר.

סיכום:
פעילות גיבוש ביער באזור השרון מציעה חוויה ייחודית ומרתקת לצוותים, המאפשרת להם לחזק את הקשרים ולשפר את יכולות השיתוף פעולה. הפעילות מתאימה לקבוצות של כל גודל ותקציב, ומציעה מגוון שירותים ואטרקציות להתאמה אישית.