הפופולריות הגוברת לקניית פנטהאוז בנתניה תמונה: freepik

יש מקומות שבהם אנשים רוצים לגור וממש חולמים על דירת החלומות. אזור פולג בנתניה הוא אזור שנחשב לכזה בזכות אינספור יתרונות שיש לו מכל בחינה שהיא

 לא סתם הוא אוכלס מהר מאד ויש בו תנופת בנייה מסיבית ולא מעט אנשים שלוטשים אליו את עיניהם ומקווים יום אחד לעבור לגור שם.

פנטהאוז בנתניה ליד הים - חלום של הרבה אנשים

אזור פולג והרחובות שסביב קניון עיר ימים הם שכונה מבוססת, כזאת שנחשבת באמצע בין חדשה לוותיקה והאזור כולו מורכב מאוכלוסייה מגוונת ומעניינת של דיירים, שכנים ומשפחות. יש שם כאלה שגדלו בנתניה אבל רצו את החדשנות ואת האווירה של פאתי העיר ויש שם לא מעט משפחות של אנשים שכלל לא גדלו באזור והגיעו כי חיפשו שכונה מתחדשת וכזאת שצומחת ומתפתחות כל הזמן. פנטהאוז למכירה בנתניה הוא חלום שיכול להתגשם ואם כבר מחפשים לקנות פנטהאוז - הרי שזהו האזור שהכי מתאים לדירה מהסוג הזה. החופים שיש מסביב מספקים תפאורה מושלמת לפנטהאוז ומכיוון שרוב הבניינים באזור חדשים יחסית הרי שיש כאן רווח כפול ומכופל בדמות גימור בסטנדרטים הכי גבוהים שיש.

למצוא בקלות את פנטהאוז החלומות

איך אפשר להתוודע לדירות פנטהאוז שנמכרות באזור? בעזרתו של איש מקצוע מעולם התיווך כמו דורון כץ תיווך עיר ימים שמכיר היטב את האזור ומנוסה בהתאמה של נכסי מגורים לכל לקוח ולקוח. לא כל דירה ובוודאי לא כל פנטהאוז יתאים לכל לקוח שחולם על נוף אל הים ומי שמתגורר בפנטהאוז יהיו לו בדרך כלל דרישות או העדפות ייחודיות שלא קיימות בקרב מי שגר בדירות רגילות עם מרפסת קטנה ובוודאי שלא כמו של מי שמתגורר בבית פרטי. חשוב לדעת על הבניין עצמו, על שיפוצים שבוצעו בו, על המרחק שלו מהיציאה מהעיר, קרבה למרכזי קניות ומסחר, מוסדות לימוד, גנים ציבוריים וכמובן גופים נותני שירות כבר קופות חולים. את כל אלה יידע המתווך המקצועי והמנוסה וכך הוא מתאים את הדירות ללקוחות שפונים לעזרתו.

היתרון של פנטהאוז עם נוף לים

מי שמחפש פנטהאוז למכירה בנתניה רוצה ליהנות גם מחללים גדולים ואזור חיצוני גדול במיוחד אך גם להיות מוקף בשכנים של בניין מגורים משותף. כנראה שחשוב לו הנושא של העיצוב וההפרדה בין החדרים והחללים השונים של הבית וכל פינה או אזור יקבלו את ההתייחסות האישית שלהם מבחינת עקרונות העיצוב שינחו את בעל הדירה. ברוב המקרים המרפסות רחבות הידיים של פנטהאוז יפנו לכמה כיוונים וכך יכולים בני המשפחה ליהנות גם מהנוף עוצר הנשימה של הים, קו האופק הרחוק והשקיעות המרגשות וגם מנוף עירוני של שאר אזורי השכונה. כשבוחרים פנטהאוז בנתניה בהחלט אפשר ליהנות מכל העולמות ומסיבות אלה הרבה מאד אנשים חולמים על הרגע שזו תהיה הדירה שלהם.