חשיבות התזונה חשיבות התזונה לשמירה על אורח חיים בריא חשיבות התזונה. תמונה: ענת מאיר גיסין

ענת מאיר גיסין מאמנת כושר בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, כותבת על חשיבותה הרבה של התזונה במניעת מחלות ובטיפול בהן. 

ההכרה בכך מאפשרת לאדם להשפיע במידה רבה על מצבו הבריאותי על ידי בחירת התזונה המתאימה לו. התזונה ההוליסטית מאפשרת לנו לטפל במצבי חולי שונים ע"י התאמת התזונה למצבים אלה וע"י תוספת של ויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא

אכילה רגשית

טיפול באכילה ריגשית ומעבר לאכילה מודעת הם תחום משנה שהתפתח בעשורים האחרונים מתוך גישת non diet approach, הבוחנת מדוע רק שלושה אנשים מתוך מאה מצליחים לרזות ולשמור על משקלם חמש שנים ומעלה. אכילה ריגשית היא תופעה חברתית, דתית ומשפחתית הנפוצה בעיקר בעולם המערבי וגורמת לאנשים לפתח מערכת יחסים מורכבת עם האוכל (שמתבטאת לא רק באכילה עצמה), במקום לפתח מערכות יחסים אחרות.
מטרת הטיפול היא שיפור יכולת האדם לנהל את ריגשותיו ומחשבותיו, ובכלל זה לזהותם, להבינם ולבטאם בצורה אסרטיבית כדי לצמצם את מצבי הלחץ שבמקרים רבים מביאים את האדם לידי אכילה ריגשית. ההרזיה והשמירה על המשקל הן התוצאה של תהליך ניהול הרגשות ולא התהליך עצמו.

תזונה לפי סוג דם

שיטת התזונה לפי סוג הדם, של ד"ר דאדאמו מעוררת ענין רב בעולם הרפואה והתזונה. מעל 15,00 מחקרים, רובם עדכניים מהשנים האחרונות, מראים את הקשר בין גנטיקה, סוג הדם, נטיות בריאות, מאפיני אישיות ותגובה למזונות. ד"ר דאדאמו הוכתר עי איגוד הנוטרופאטים האמריקאי כ"רופא השנה" לשנת 2000 בזכות תגליתו המהפכנית: מזונו של אדם אחד עלול לפעול כרעל בגופו של אדם אחר. מאות אלפי אנשים שהתנסו בשיטה מדווחים על שיפור בבריאותם, הרגשתם ואיכות חייהם.

מומלץ ביותר להפוך נושאים אלה למקצוע!

בית הספר לרפואה משלימה במיכללה האקדמית בוינגיט מכשיר מטפלים מוסמכים בתחומים חשובים אלה

                          

בריאות - חשיבות התזונה לשמירה על אורח חיים בריא
הכותבת: ענת גיסין מאיר- מאמנת כושר אישית בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה.

בלוגים נוספים מאת ענת גיסין מאיר

אימון כושר פרטי להשלת קילוגרמים מיותרים

הכן גופך לקיץ בעזרת אביזר ה"גים סטיק"

המתכון המנצח לגוף חטוב

זה הזמן להסיר את הבטן מהראש