פרסומת היכל התרבות
בטי בן בסט. דיוקן אישי בזמן קורונה  על התערוכה - מוסיפים על האור בטי בן בסט. דיוקן אישי בזמן קורונה 

ערב מרגש התקיים ביום שני האחרון במתנ"ס במזרח העיר. סמדר אלפסה, מנהלת מתנ"ס קרית השרון, הציגה תערוכה מיוחדת, שבה הונחה "אבן הפינה" להוצאת אסופה של שירים, סיפורים, ציורים, צילומים ואיורים של בעלי מוגבלויות מכל הארץ

בטי בן בסט. דיוקן אישי בזמן קורונה 


בתערוכה הוצגו יצירות של אמנים ואמניות שגם את כתיבתם ניתן יהיה לקרוא באסופה/ הרבה ברכות היו בערב זה. מטעם העיריה נשאה ברכות ממלאת מקום וסגנית ראש העיר הגב' שירי חגואל סיידון. אהרון אורגד משנה לראש העיר וממונה על התרבות והאירועים התייחס לעשייה המבורכת. יש לציין כי מר אורגד מלווה את הפרויקט מקרוב. נתי ביאליסטוק, מנכ"ל המרכז לעיוור, הגיע במיוחד מירושלים כדי להשתתף באירוע ולברך את העושים במלאכה. שיר שכתב שיתפרסם באסופה הוקרא על ידי אחת מחברות הוועד המארגן. במהלך הערב חתמה כלת הפרויקט האדיר הזה, אסתר דגן קניאל, על החוזה להוצאת האסופה, יחד עם סמנכ"ל "אופיר ביכורים" מר ישי הנר. יש לציין שאת רוב העלות להוצאת האסופה ופרסומה מממנים אסתר ובעלה.

בין קריאה של שיר וברכה הנעימו את הערב שתי בנות מקסימות, אושר בניסו ודורין דניאל, חברות במקהלת "כל הגוונים" בניהולה של ורדה פרי ובליווי מוסיקלי של יונתן שחר.
אחד הרגעים היותר מרגשים בטקס הצנוע שנערך היו דבריה של בטי בן בסט שתמונות פרי ידיה הוצגו בתערוכה. וכך היא אמרה: "אני לא חיה את המוגבלות שלי, אני חיה את האור. אני לא חיה את מה שאני לא רואה אלא רואה את מה שאני כן רואה. אבל אחד הדברים שמוגבלות כן לימדה אותי בחיים זה לחיות מתוך חוסר וודאות. אני לא יכולה לתכנן קדימה, אני לא יודעת מה יהיה מצב הראייה שלי מחר בבוקר, לא יכולה לתכנן, לא יכולה לבנות שום פרויקטים עתידיים כי אני לא יודעת אם אוכל לממש אותם. הסברתי לבתי (ששאלה אותה מדוע היא עוסקת בציור שמתבסס על הראייה שחסרה לה. נ.א.) שפשוט לקום בבוקר ולעשות כל יום מחדש את מה שאני אוהבת. ואמרתי לילדים שלי שכשאני לא אהיה פה תכתבו על המצבה שלי "נהנתה מכל יום". לא מעט עיניים דמעו.
למי שטרם הספיק להגיע לתערוכה כדאי למהר כי היא מסתיימת ביום רביעי.
האסופה "מוסיפים על האור" תצא בסביבות מאי יוני. כדאי וראוי יהיה לרכוש אותה.