פרסומת היכל התרבות
אוצרת התערוכה אסתי קסטרו רשת העיצוב IDdesign מצדיעה לאומני קרמיקה ישראליים אוצרת התערוכה אסתי קסטרו

רשת IDdesign מעניקה במה לאמני קרמיקה ישראליים ומאפשרת להם להציג את עבודותיהם בכותלי החנות בתערוכה מיוחדת, כאשר חלק מהפריטים בסדרות יוצעו למכירה

אוצרת התערוכה אסתי קסטרו

 
תערוכת הקרמיקה הישראלית "הרוח שבחומר", שנאצרה על ידי אמנית הפיסול הקרמי אסתי קסטרו והושקה לפני כחודשיים בחנות הדגל של הרשת ברמת גן, הגיעה השבוע גם לנתניה ותוצג בין התאריכים עד ה -31 באוגוסט באולם התצוגה במתחם סיטי פולג.
 
בתערוכה יובאו ביטויים אמנותיים השואבים השראה מהיצירה הקדומה של הכד, אשר מוזכר כבר בסיפורי התנ"ך ושימש בתרבויות קדומות ככלי הנושא יין, קמח ומים חיים. הכד עובר לאורך ההיסטוריה שינויים עיצוביים והפך ברבות השנים לחלק מסמלי התרבויות השונות.
 
לדברי אוצרת התערוכה אסתי קסטרו: "החומר שהוא המרכיב הבסיסי המשותף, עבר ברוב היצירות תהליך התחלתי דומה - מגוש חמר הסב על האובניים או בין הידיים ועד האינטרפרטציה האישית של כל אמן המציג את גישתו, תוך ליטוף וקימוט בצורה וצבע. התערוכה נולדה מתוך רצון לתת במה לאמנות הקרמיקה הייחודית הקיימת ומתפתחת בישראל והיא מאפשרת הצצה אל עולם צבעוני ומרתק של אמנות הקרמיקה העכשווית מזווית ראייתם של האמנים".
עופר איתני, מנכ"ל "כרמל גרופ" ומבעלי הרשת הוסיף: "החלטנו ברשת IDdesign לאמץ את האמנים המקומיים שלנו. האומנות הישראלית עוברת תקופה לא קלה בעת האחרונה וכולנו מצווים להתגייס ולסייע".
 
האמנים המציגים בתערוכה: רני גילת, אסתי קסטרו, רחלי שפרשטיין וגיא ג'אנה. 
 
התערוכה תתקיים בין התאריכים 7 – 31 באוגוסט 2020 ובהתאם להנחיות משרד הבריאות באולם התצוגה IDdesign, מתחם סיטי פולג, גיבורי ישראל 5 נתניה.
א' – ה': 20:00 – 10:00, ו' : 14:00 – 09:00