צילום: דוברות המשטרה כתב אישום נגד תושב נתניה בגין רצח סרגיי סוגומונוב צילום: דוברות המשטרה

פוענח רצח סרגיי סוגומונוב. הבוקר בהתאם לממצאי החקירה, הוגש כתב אישום נגד תושב נתניה החשוד ברצח

באדיבות משטרת ישראל 

היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז מרכז פתחה בחקירה מואצת ביולי 2021, עם קבלת דיווח בדבר איתור אדם ללא רוח חיים באזור השרון עם סימני ירי, כאשר בתום הליך זיהוי נמצא כי המנוח הנו תושב חולון כבן 55 הנעדר מביתו מספר ימים .

בתוך כך, חוקרי הימ"ר ניהלו חקירה מורכבת, במסגרתה הפעילו את מיטב האמצעים הטכנולוגים, לרבות ניתוח ממצאים פורנזיים ואמצעי תיעוד בזירה וסביבותיה, לצד ניהול מהלכי חקירה נוספים, שהביאו לזיהוי תנועת רכבו של המנוח סמוך לשעה 23:00 באזור יקום , קרי – שעת היעלמותו המשוערת.

כאמור, השוטרים ניתחו את תנועת כלי הרכב של המנוח בהתאמה למועד הרצח והחלו בבניית ציר תנועה שחיבר בין הקורבן לחשוד, החל מהמפגש בין השניים בתחנת דלק, בהמשך תנועה לכיוון שטח פתוח סמוך ליקום וכעבור מספר דקות יציאה של החשוד מהשטח - הנוהג לבד ברכב של המנוח בתנועה לכיוון נתניה.

בהמשך החקירה, הצליחו החוקרים לאתר את כלי הרכב ששימש את החשוד בהימלטות מהזירה, כשהוא חונה באחד הרחובות בנתניה, כאשר משם המשיך החשוד אל ביתו בעיר, באמצעות מונית שהזמין ממקום החניה ועד כתובת מגוריו.

ניתוח תנועת כלי הרכב של המנוח | צילום: משטרת ישראל

עם התפתחות החקירה הסמויה ובהתאם לממצאיה, עברו השוטרים לשלב החקירה הגלוי, במסגרתה עצרו את החשוד בביתו, לצד חיפוש ותפיסת ממצאים שונים מדירתו .

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד והבוקר עפ"י הממצאים הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום נגד החשוד ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.