אני רוצה להתחתן! למה הוא לא מציע לי נישואין? אני רוצה להתחתן! למה הוא לא מציע לי נישואין? אני רוצה להתחתן! למה הוא לא מציע לי נישואין?

"אני לא מבינה מה קורה כאן. שנה וחצי אנחנו ביחד. אוהבים אחד את השני ובכל זאת, כאשר אני מדברת על חתונה הוא נרתע. כל החברות שלי נשואות, בהריון ועם ילדים ורק אני רווקה. אני רוצה להתחתן, לא יכולה לחכות כ"כ הרבה זמן. למה הוא מהסס? מתי סוף סוף הוא יתפכח ויציע לי נישואין?" 

ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים כותבת בלוג בנושא: אני רוצה להתחתן! למה הוא לא מציע לי נישואין?

היא רוצה להתחתן! מעניין מה אומרת התאמה זוגית נומרולוגית קבלית

מבחינה נומרולוגית- תאריך לידה יש ביניהם התאמה טובה מאד של נתינה הדדית, שוויון ושיתוף פעולה זוגי, מבחינה קבלית- שוב רואים התאמה שכלית, הערצה הדדית, רוחנית בשילוב חומרית וקשר מיני מוצלח. הבעיה בין השניים אשר גורמת לבחור להתמהמה- זה הנטייה שלה ללבן את אש המריבות, לעשות דרמות ולהתווכח איתו.

ע"פ אישיותו- עם איזה אישה הוא רוצה להתחתן?

הבחור מצפה שהאישה שאיתו תחייה בהרמוניה, שותפות ועידון. הוא אדם פתוח ותקשורתי, שכלתן ועקשן ולא נותן לאף אחת (ואחד) להפריע לו במימוש רצונותיו בחיים. הוא חבר נאמן עם יכולת מופלאה לשדרג זוגיות ובתנאי שבת הזוג קשובה לו. אוהב חופש, רגיש ונעלב בקלות. מחפש את האישה "המושלמת", שאפשר לסמוך עליה. 

והגברת שכל כך רוצה להתחתן- האם היא עונה לציפיות שלו?

שני צדדים למטבע: אכן עונה היא על ציפיות הבחור. היא בחורה מאד רגישה, פתוחה ושכלתנית. קלילה, מהירת מחשבה ושנונה. בחורה המחוברת לרוחניות ויכולת מעולה לקבל תובנות, לצמוח ולעשות שינויים משמעותיים בחיים. היא בחורה יפה, אוהבת אדם ונעימה, שתעשה הכול למען בן הזוג אפילו עד כדי איבוד עמוד שידרה. צד שני של המטבע מגלה אישה שנעלבת בקלות ולא תמיד משתפת את בן הזוג בתחושות שלה. לעיתים קרובות היא עקשנית, ילדותית ועושה דרמות מיותרות- ואלה הן כמה מהתכונות שמונעות מהבחור להציע לה נישואין.

היא רוצה להתחתן. איך גלגול קודם שלה משפיע על ההחלטה שלו?

הזיכרון הנשמתי\גלגול קודם שלה מצביע על היותה מלכה. חשה היא בתחושה שמגיע לה הכול ויש לה פריווילגיה בעולם הזה. בזוגיות ביניהם היא מכתיבה לו. למרות שיש בה התכונה והרצון לחיות בהרמוניה עם בן הזוג, לעיתים די קרובות חש הוא את "המלכה" שבה ואת הצורך שלה לשלוט בו. הוא חושש מכך, נסוג ולא ממהר להציע לה נישואין. בגלגול זה עליה להוריד את הכתר ולחיות למען העם והקהילה. כמו כן לשים את האגו בצד ולקחת דברים בפרופורציה נכונה.

וגלגול קודם שלו- כיצד משפיע על ההחלטה מתי להתחתן?

הזיכרון הנשמתי\גלגול קודם שלו מצביע על היות מנתח מרפא המחפש שלמות ודיוק. "עד שהכול לא יהיה מושלם- אני לא אציע נישואין" אומר לעצמו. חי הוא בחרדה ופחד שמה דברים לא יסתדרו בשלמות בחייו הזוגיים. הוא מאד שיפוטי כלפי עצמו וכלפי בת הזוג. בגלגול זה- עליו ללמוד להרפות, להאמין ביקום ולתת לו לנווט את מעשיו.

תזמון בני הזוג: האם פועל לטובת הגברת "רוצה להתחתן" לבין אדון מהסס?

אכן כן, ובכמה היבטים:
1. שנה אישית עפ"י תאריך הלידה של השניים, מצביעה על חלון הזדמנויות למיסוד קשר, אהבה ושותפות הרמונית. היא רוצה להתחתן- אולם התנאי למימוש הקשר מותנה ביכולת שלה להתגמש, לתת לו תחושה שהיא בוגרת וגם להיות קשובה אליו לצד אסרטיביות בריאה.
2. האות המשפיעה עליו מצביעה על רצון לבית, ביטחון ויצירת זוגיות הרמונית ומושלמת.
3. האות המשפיעה עליה מצביעה על תחושת תקיעות אותה הולכת לשנות היא לתיקון, תקווה ושחרור מדפוסי התנהגות שלא שרתו אותה עד היום.

"עכשיו אני מבינה למה הוא לא מציע לי נישואין. יודעת מי עומד מולי ואיך לנהוג אתו. אני אוהבת אותו ומאד רוצה להתחתן, מבטיחה לעצמי שמהיום אני:

• אפסיק להתווכח ולריב אתו על שטויות, לא אעשה דרמות. 
• אפרגן לו יותר ואעצים את התכונות החיוביות שבו, אתן לו תחושבת בטחון שאני פה בשבילו והוא יכול לסמוך עלי.
• אהיה קשובה לו יותר ואשים את האגו בצד.
• אמצא את הדרך הטובה להיות אסרטיבית ודעתנית בשילוב רכה ומכילה.
• לא אלחץ עליו להתחתן איתי, לזרום ולהאמין שזה יקרה בקרוב."

בריאות - אני רוצה להתחתן! למה הוא לא מציע לי נישואין?
הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו?

היתה זוגיות טובה עד שהתחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים? 

על אישה דו מינית, "מה יגידו" וההחלטה ללכת אחרי צוו הלב

אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו?

כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?