איילנד RAVE מסיבת רחוב לצעירים בטיילת לגון בנתניה איילנד RAVE

מסיבת הקיץ המסורתית לצעירים חוזרת השנה בלוקיישן חדש - טיילת חוף לגון בנתניה

איילנד RAVE

מסיבת רחוב לצעירים תתקיים בטיילת לגון בצהרי יום שישי הקרוב. בשנים האחרונות הגיעו לחגוג במסיבות הצעירים בנתניה מעל ארבעת אלפים צעירים. צוות ההפקה מצפה השנה לאותה כמות משתתפים. 

מצוות ההפקה נמסר כי דאגו למוזיקה ולליין אפ החזק ביותר עם מיטב הדיג'יים המוכרים, ברים מוזלים, הצללות, טפטפות שירעננו את הרוקדים ועוד הרבה הפתעות.

על הבמה ינגנו live Final drum,dudu pariz/ mor dahari/ dor reuveni

הכניסה חופשית ומעל גיל 18, בהצגת תעודת זהות. כניסה למסיבה תתאפשר עם בדיקה ביטחונית בלבד, לא תהיה כניסה למקום עם בקבוקי אלכוהול.

חברת המועצה שירי חגואל סידון, הממונה על תיק הצעירים "כממונה על הנוער והצעירים, יש לי את הזכות והעונג להוביל את חגיגות הקיץ של שנת 2019 לנוער ולצעירי נתניה. אחרי מסיבת נוער מושקעת ומוצלחת במיוחד שעשינו לנוער נתניה בחוף פולג, בשישי הקרוב "הגג" ממשיכים את החגיגה עם מסיבת הצעירים המסורתית של נתניה לגילאי 18+. מסיבת צהריים, בלוקיישן חדש ומהמם במיוחד- על טיילת חוף לגון, עם מוזיקה מצויינת, שמש, ים והרבה אהבה. על עמדת ה-DJ ינגנו לצעירים שלנו אמנים מצוינים מהשורה הראשונה ונצנן את החום עם הצללות, טפטפות, ברים וליין-אפ אל תוך השקיעה. כממונה על הנוער והצעירים אני רואה חשיבות רבה בטיפוח והרחבה של שירותים ותוכן לצעירים שלנו, וגם בהשקעה בתרבות פנאי ובילויים שהיא חשובה לא פחות.

חשוב לציין שהקיץ מחכים לנו עוד מגוון של הופעות, אירועים ופעילויות לצעירים ואני מזמינה את כולם להתעדכן באתר העירייה ובעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של "הגג".

הרייב יתקיים ביום שישי הקרוב בין השעות 14:00-18:00 במתחם איילנד בנתניה.

לאירועי הקיץ הגדולים הקלק/י כאן