איניגו מונטויה | צילום: נמרוד פישר   מה התכניות שלכם לערב הסילבסטר? איניגו מונטויה | צילום: נמרוד פישר

למרות שלא מדובר בחג יהודי, ישראלים רבים מציינים את ערב הסילבסטר בדרכים שונות. ריקודים עד אור הבוקר, שתיית אלכוהול על הבר או ארוחה טובה ונשיקה רומנטית. לא חשוב לאיזה זרם אתם משתייכים, ריכזנו עבורכם את האירועים השווים באזור

השנה אין לכם תירוץ כי הסילבסטר נחגג ביום חמישי ויהיה לכם את כל סוף השבוע להתאושש

איניגו מונטויה | צילום: נמרוד פישר  

לבליינים – המסיבות השוות באזור

מסיבת חוף בבננה ביץ' מכמורת: האירוע יוקדם ל 30.12 מסיבת חוף עם 2 תקליטנים, דיג'יי יאנו ודיג'יי יניב צדיק שיהיו אחראים על מוסיקה משובחת וצבעונית. בנוסף לריקודים מובטחת מדורה גדולה בחוץ בתוספת תפוחי אדמה, פינות ישיבה, חול, ירח וים.
האירוע יתחיל בשעה 22:00 בחוף מכמורת
מחיר:  60 ש"ח

איניגו מונטויה: הפקה קלאסית שתפתח את שנת 2017 באיניגו מונטויה עם Dj MAYD. נשיקות וזיקוקים בשעה 00:00. קוד לבוש dress code. 

האירוע יתחיל בשעה 22:00 באיניגו מונטויה ב M הדרך
מחיר: כרטיסים במכירה מוקדמת 30 ש"ח, או במקום 40 ש"ח.

סילבסטר באולם האירועים תל-יה חגיגת סילבסטר מושקעת עם די ג'יי אמיר דהן ואסף אלמוג שינגנו מיינסטרים והאוס. במקום עמדת בשרים, סושי, קפה ומתוקים.  וכל הטוב הזה כלול במחיר. הכניסה לגילאי 28-50.
האירוע יתחיל השעה 21:30 ברחוב הרב יצחק הלוי מברדיצ'ב 3, תל יצחק
מחיר: 150 ש"ח במכירה מוקדמת, 180 שקלים בכניסה.

לחובבי האלכוהול – חגיגות הסילבסטר בברים

בר הספריה בבית ינאי - חוגג סילבסטר עם די ג'יי optimus prime בסגנון טכנו אלקטרו, מבצעים מיוחדים על צ'ייסרים ועל בירות מהחבית
האירוע יתחיל בשעה 21:00 בקניון M הדרך בית ינאי.
מחיר: כניסה חופשית

רכילות בנתניה -  מה התכניות שלכם לערב הסילבסטר?

הספרייה | צילום: עדן נגר 

אוטו ביתן אהרון  חוגגים סילבסטר בערב חגיגי במיוחד, עם דיג'יי ארז גולדשטיין. בנוסף אפשרות למסלולי "שתה כפי יכולתך" מגוונים.
האירוע יתחיל בשעה 21:30 במרכז מסחרי ביתן אהרון, מחלף חבצלת השרון
עלות: כניסה חופשית.

לחובבי המוסיקה – ההופעות השוות באזור

להקת רוקוויל במופע קאברים לענקי הרוק בברל'ה להבות חביבה - מופע חגיגי של להקת רוקוויל ויקנחו במסיבה עם די. ג'יי דרור כהן. מועדון הברלה בקיבוץ להבות חביבה יפתח את השנה האזרחית החדשה במסיבת סילבסטר צבעונית. להקת רוקוויל במופע קאברים לענקי הרוק מכל הזמנים: קווין, פינק פלויד, יו 2 ועוד. להקת רוקוויל מונה חמישה נגנים ושלוש זמרות ליווי מוכשרים, שמבטיחים להפוך את הסילבסטר שלכם למסיבת ריקודים סוערת. לאחר המופע תתקיים מסיבת ריקודים עם די.ג'יי אבי אמיתי.

פתיחת דלתות: 21:30  תחילת המופע: 22:30
מחיר: 125 ₪

חלילים של זהב- קונצרט הסלון של חפציבה קונצרט חגיגי לכבוד החנוכה והשנה האזרחית. חפציבה זר אביב: חלילי צד וחליליות. דן דויטש: פסנתר. תוכנית הרסיטל כוללת יצירות קלאסיות ווירטואוזיות מהרפרטואר הקלאסי הרומנטי והבארוקי האהוב לחליל וגם חווית הכרות בין המשתתפים לצד שוקולד ויין. בליל הסילבסטר היא תבצע בסלון את הרסיטל שביצעה באולם קרנגי הול שבניו-יורק וגם במקומות ציוריים, בכנסיות ובאולמות הקונצרטים. 
הקונצרט יתקיים בשעה 18:00 ברחוב זלמן שזר 7 בסלון של חפציבה. 

מחיר: 120 ש"ח

רכילות בנתניה -  מה התכניות שלכם לערב הסילבסטר?

רוקוויל | תמונה: יח"צ

לחובבי האוכל – מסעדות האזור שלובשות חג

מקס ברנר בנתניה הסניף יקושט בבלונים אדומים לבנים, נרות, אווירה מעומעמת ומוסיקה שקטה ברקע. לקראת חצות תחל הספירה, לאחור ומיד לאחר מכן מוד קצבי עד אור הבוקר. 

תפריט הסילבסטר כולל 3 ארוחות שרינג במחירים מיוחדים: שרינג תותים זוגי – 94 ש"ח, FIRST FOOD THEN CHOCOLATE – ארוחה זוגית מלאה – 199 ש"ח, DESSERT FOR TWO – מנת טעימות לזוג ושתייה ב- 129 ש"ח. התפריט בימי שישי-שבת. 

רכילות בנתניה -  מה התכניות שלכם לערב הסילבסטר?
 

מקס ברנר | צילום: אלירן ניסן 

מסעדת ג'ירף בקניון דרורים מסעדות ג'ירף מקבלות את פני השנה האזרחית החדשה עם תפריט אלכוהול מיוחד, ובו סנגרייה חמה ומתובלת, קוקטיילים סמוקים ובירה ורודה (הוגרדן רוזה) – הכל, כדי שתבוא עלינו שנה חדשה עם עתיד ורוד. כדי להמתיק את השנה החדשה יגישו בג'ירף גם פבלובת תותים חגיגית, העשויה ממרנג רך ועדין, קצפת, גלידת וניל, רוטב תותים תוצרת בית, ופרוסות תותים טריים.
המחיר: 40 שקלים

רכילות בנתניה -  מה התכניות שלכם לערב הסילבסטר?
 

פבלובה תותים בג'ירף | צילום:דניאל לילה 

מסעדת פיאנו פיאנו בנתניה – תפריט מיוחד לסילבסטר הקרוב הכולל מנה ראשונה לבחירה: מרק קרם פטריות או כבדים ואטישוקים צרובים, מנה עיקרית לבחירה הכוללת "די מארה קרבונארה" (פסטה שחורה עם קוביות פנצטה ושרימפס) או נתחי פילה בקר ולקינוח בצק פריך מקורמל עם קרם ברולה, קרם פיסטוק ותותים טריים 

BBB בנתניה ארוחות חגיגיות באווירה שמחה ועליזה עם קינוח מפואר, מתוק ומיוחד - אליס – Alice.  המורכב ממקרונים המוגשים על קרם פטיסייר בתוספת פיסטוקים, תותים טריים ורוטב תותים בשמפניה. 
מחיר הקינוח: 42 ₪. לחברי מועדון הלקוחות 38 ₪.

רכילות בנתניה -  מה התכניות שלכם לערב הסילבסטר?

אליס. BBB | צילום: אילן פנחס

מסעדת רובינשטיין מסעדת הבשרים רובינשטיין תגיש לכבוד הסילבסטר קאוה ללא הגבלה בעלות של 50 ש"ח

איך שלא תבחרו לחגוג, גם אם זה עם פיג'מה מול הטלוויזיה, אנחנו מאחלים לכם ערב מוצלח ושנה אזרחית מעולה.