סילבסטר   מה התכניות שלכם לערב הסילבסטר? סילבסטר | תמונה: fotolia

למרות שלא מדובר בחג יהודי, ישראלים רבים מציינים את ערב הסילבסטר בדרכים שונות. ריקודים עד אור הבוקר, שתיית אלכוהול על הבר או ארוחה טובה ונשיקה רומנטית. לא חשוב לאיזה זרם אתם משתייכים, ריכזנו עבורכם את האירועים השווים באזור

השנה אין לכם תירוץ כי הסילבסטר נחגג ביום חמישי ויהיה לכם את כל סוף השבוע להתאושש

לבליינים – המסיבות השוות באזור

מסיבת חוף בבננה ביץ' מכמורת: מסיבת חוף עם 2 תקליטנים, דיג'יי יאנו ודיג'יי איתי צור שיהיו אחראים על מוסיקה משובחת וצבעונית. בנוסף לריקודים מובטחת מדורה גדולה בחוץ בתוספת תפוחי אדמה, פינות ישיבה, חול, ירח וים.
האירוע יתחיל בשעה 21:00 בחוף מכמורת
מחיר: לנרשמים באיוונט בפייס 50 ₪ ומחיר בכניסה למי שלא נרשם 60 ₪

איניגו מונטויה חוגגים עשור בטירה בגעש: האיניגו מונטויה מציינים 10 שנות פעילות במסיבה בגן האירועים הטירה בגעש. מתוכננת מסיבה עם די ג'יי דודו פריז ודיג'יי בריינדד ועוד הפתעות מגניבות. ברחבה החיצונית יהיו אזורי ישיבה ופינות אלטרנטיביות, מזנוני אוכל וברים של אלכוהול, בנוסף יהיה מתחם VIP עם פינוקים, נשנושים ובר נפרד. הכניסה לגילאי 24+ 

האירוע יתחיל בשעה 22:00 בטירה בגעש
מחיר: כרטיסים במכירה מוקדמת דרך המקום או האתר יעלו בסביבות 50-60 ש"ח, אפשר לקנות בערב האירוע במחיר יותר גבוה.

רכילות בנתניה -  מה התכניות שלכם לערב הסילבסטר?

איניגו מונטויה | צילום: נמרוד פישר 

לחובבי האלכוהול – חגיגות הסילבסטר בברים

בר הספריה בבית ינאי - חוגג סילבסטר באווירת פיראטים. מי שיגיע מחופש לפיראט יקבל צ'ייסר חינם והפיראט המצטיין יזכה בבקבוק מתנה, 
די ג'יי BUSHBEATS יהיה אחראי על המוסיקה בערב זה. מבצעי אלכוהול לערב הסילבסטר: צ'ייסר בקרדי ב-10 שח ובקרדי 8 שנים ב-15 ש"ח.

רכילות בנתניה -  מה התכניות שלכם לערב הסילבסטר?

הספרייה | צילום: עדן נגר 

לחובבי המוסיקה – ההופעות השוות באזור

להקת רוקוויל במופע קאברים לענקי הרוק בברל'ה להבות חביבה - מופע חגיגי של להקת רוקוויל ויקנחו במסיבה עם די. ג'יי דרור כהן. מועדון הברלה בקיבוץ להבות חביבה יפתח את השנה האזרחית החדשה במסיבת סילבסטר צבעונית. להקת רוקוויל במופע קאברים לענקי הרוק מכל הזמנים: קווין, פינק פלויד, יו 2 ועוד. להקת רוקוויל מונה חמישה נגנים ושלוש זמרות ליווי מוכשרים, שמבטיחים להפוך את הסילבסטר שלכם למסיבת ריקודים סוערת. לאחר המופע תתקיים מסיבת ריקודים עם די.ג'יי דרור כהן.

פתיחת דלתות: 21:30  תחילת המופע: 22:30
מחיר: 110 ₪

רכילות בנתניה -  מה התכניות שלכם לערב הסילבסטר?

רוקוויל | תמונה: יח"צ

נתן גושן מארח את אמיר דדון בהאנגר 09 – פארק תעשיות עמק חפר

בשעה 22:15
מחיר: 120 ₪ בקופות, ניתן לקנות מראש כרטיסים מוזלים דרך אתר goshow

הללויה - מחווה מוסיקלי ללאונרד כהן בביצוע ארי גורלי, סיון טלמור וגל ניסמן בביה"ס האמריקאי באבן יהודה

בשעה 21:00
מחיר: כרטיס ביום המופע 100 ש"ח, מכירה מוקדמת 90 ש"ח, רכישת כרטיסים דרך מתנ"ס אבן יהודה.

לחובבי האוכל – מסעדות האזור שלובשות חג

קפה מצדה משמר השרון - קפה מצדה במשמר השרון חוגג את 2016 בתפריט ספיישלים מיוחד לכבוד השנה החדשה:
בין המנות הראשונות המיוחדות ניתן יהיה למצוא: סושי, קנפיו ועירית בציפוי שבבי טמפורה, סלט אנדיב, גבינת רוקפור ויניגרט ערמונים, סביצ'ה לברק. במנות העיקריות יוגשו פילה מוסר ים על קרם כרובית וקראסט תבלינים ו-פריים רייב זוגי - סטייק אנטריקוט על העצם עם ירקות צלויים ופירה. קינוח הסילבסטר המיוחד יהיה פבלובה זוגית- עם קצפת, גלידה ופרות אקזוטיים. לצד כל המנות ניתן יהיה להזמין גם קוקטייל שמפנייה עם תותים.

מסעדת פיאנו פיאנו בנתניה – לקראת הסילבסטר הקרוב נתן השף רועי חנין, השף הראשי של המסעדות האיטלקיות 'פיאנו פיאנו' אישור לשפים של סניפי הרשת לבנות כל אחד תפריט ספישל מיוחד למסעדה שלו לצד התפריט הרגיל. אצל השף דייב בגיו מסניף נתניה תוכלו למצוא שיפודי סלמון וחלומי צלויים ברוטב קרמל בלסמי, אורוגולה ובצל סגול ביוגורט עזים ולימון כבוש הודי (עלות 86 ש"ח) ומנת קונקליוני במילוי שרימפס, קלמרי ומסקרפונה בציר סרטנים עם פרורי לחם ופרמזן (עלות 74 ש"ח) .

קפה ביסטרו גרציא בקיבוץ העוגן שבעמק חפר – קפה גרציא עורך מסיבת סילבסטר חגיגית, הכוללת הופעה חיה של הרכב מוזיקלי עליז ושמח. 

תפריט הסילבסטר כולל מבחר מנות ספיישל ומנות מהתפריט הקבוע:
כמו קרם פולנטה עם שרימפס מוקפצים - מחיר: 42 ₪, סביצ'ה דניס עם תותים וכוסברה- מחיר: 39 ₪, קרפצו' בקר עם רוקט, בלסמי ופרמזן. מחיר: 41 ₪, בייבי ריזוטו דלעת וערמונים. מחיר: 39 ₪, ועוד
מחיר לכרטיס כניסה, כולל כוס קאווה בחצות: 85 ₪.

רכילות בנתניה -  מה התכניות שלכם לערב הסילבסטר?

קפה ביסטרו גרציא | צילום: יעל האן

הסושיה - סניף ביתן אהרוןבערב הסילבסטר תהנו מקאווה חופשי כל הערב, מנות סושי ספיישל מיוחדות ומוסיקת אוירה. מעדיפים להישאר בבית ולהזמין משלוח? תקבלו בקבוק קאווה מתנה בכל משלוח מעל 100 שקלים!

רכילות בנתניה -  מה התכניות שלכם לערב הסילבסטר?

הסושייה | צילום: יח"צ

ולמי שרוצה לשלב את כל הנאות החיים – מוסיקה, אוכל וספא

סילבסטר בחמי געש -אתר המרחצאות מזמין אתכם לפתוח את השנה החדשה עם שלל פינוקי ספא, חגיגת טברנה יוונית בלקנית עם זמרת הלאדינו אנדלה ניר, ארוחה בשרית ים-תיכונית וטבילה חמימה בבריכות המים התרמו מינרליים.
כניסה זוגית + ארוחת ערב בשרית זוגית במסעדת 'נוסטלגיה' + כוס יין במחיר של 265 ₪ לזוג.
המסעדה תהיה פתוחה בערב הסילבסטר עד אחרון הסועדים והאתר יהיה פתוח עד השעה 01:00.
למי שמוותר על האוכל ורוצה להשקיע בגוף ובנפש, יהנה בערב הסילבסטר ממבצע כניסה ליחיד למרחצאות החמים והטבעיים, שימוש חופשי במתקני האתר, עיסוי של 45 דק', כוס יין וכפכפים במתנה בעלות של 269 ₪ לאדם.

איך שלא תבחרו לחגוג, גם אם זה עם פיג'מה מול הטלוויזיה, אנחנו מאחלים לכם ערב מוצלח ושנה אזרחית מעולה.