חיי הלילה בנתניה. צילום: יח״צ לחיים: מה הנתנייתים אוהבים לשתות?

מה המשקה האהוב על תושבי נתניה? מהי הבירה הנמכרת ביותר, ואיזה קוקטייל נשים נוהגות להזמין? יצאנו לבדוק מהם הרגלי השתייה של הנתנייתים

הקיץ ותחושת החופש מעוררים ברבים מאיתנו את הרצון לשבת באיזה פאב, להרים צ'ייסר, ללגום קוקטייל מרענן או לשבת על בירה עם חברים. אז אם כבר בירה, דעו שבירת גולדסטאר (כן, זאת עם הפרסומות השוביניסטיות) נחשבת לפופולארית ביותר בקרב תושבי נתניה. "הגברים נוהגים להזמין בירות גולדסטאר ולצדה הם מעדיפים נשנוש כמו נאצ'וס, אמפנדס ואדממה. אם הם ממש רעבים הם יזמינו המבורגר לצד הבירה". אומר שי לוי, המנהל את הפאב "מרפיס" בסניף פולג. אבל כמה בירות הנתיינים שותים בערב אחד? בן עובד מהפאב "הסדנה", אומר כי יש הפתעות: "יש אנשים גדולים שבירה אחת מפילה אותם ובניגוד אליהם, צעירות ששותות ליטרים שלמים של בירות עם אחוז גבוה מאוד".

ואם כבר דיברנו על נשים, אז שי טוען כי המין היפה מעדיף לשתות יינות מבעבעים כגון קאוות ולמברוסקו, או לחלופין קוקטיילים. בן טוען שדווקא המוחיטו בטעמים והסקס על החוף מאוד פופולאריים בפאב, וכי יש בנות רבות שבכלל לא בקטע של קוקטיילים ומזמינות שליש בירה ו-20 צ'יייסרים. ובגלל שכידוע לא מומלץ לשתות על בטן ריקה, אז לפי שי, "נשים נוהגות להזמין אדממה או סלט או צ'יקן פופקורן, שזה נשנושי פילה עוף קטנים". אם עשינו לכם חשק לאיזה קוקטייל, הנה שני מתכונים לקוקטיילים מרעננים במיוחד ללילות הקיץ החמים: 

הקוקטייל של "הסדנא"- המנגוננס

מנה אחת (30מ"ל) של ליקר מנגויאן
חצי מנה (15 מ"ל) וודקה חורטיצה
לשפוך לכוס גבוהה, למלא קרח ולסגור במיץ אננס טרי.
מומלץ להוסיף קש עם קישוט על מנת להשלים את החוויה.

 

 

רכילות בנתניה - לחיים: מה הנתנייתים אוהבים לשתות?

הקוקטייל של "מרפיס פולג"-קוקטייל גן עדן

55 מ׳ל בקרדי רום לבן

55 מיל' פינה קולדה 55 מ׳ל שמנת מתוקה 
55מ׳ל מונין וניל דש ( נגיעה) מליבו 
למזוג את המרכיבים לבלנדר עם כוס קרח.
לגרוס עד לקבלת מרקם אחיד
למזוג לכוס קוקטייל מעוטרת בכתר קוקוס.

 

 

רכילות בנתניה - לחיים: מה הנתנייתים אוהבים לשתות?