מסיבת רחוב RAVE איילנד יוצאת לדרך מתחם איילנד

לאור ההצלחה המסחררת שנה שעברה במסיבת הרחוב "רייב שטמפפר", המפיקים חוזרים לעונה נוספת של מסיבות רחוב והפעם – "רייב איילנד"

בצהרי יום שישי ה -26.6.15 נפגשים במתחם איילנד לליין אפ מחשמל.

מרעידים את העיר

שנה שעברה הגיעו לחגוג, לרקוד ולשמוח ארבעת אלפים אנשים לרחוב המרכזי בעיר, שטמפפר, וביחד עם מיטב הדיג'יים הרעידו את בניני העיר.

גם הפעם צוות ההפקה צופים לאותה כמות אנשים ואף יותר, ועל כן בשיתוף פעולה עם היכל התרבות נתניה, מינהלת מרכז העיר נתניה והעמותה לחינוך בלתי פורמלי נערכים ועובדים על כל הפרטים הקטנים, על מנת שהאירוע יהיה הצלחה גדולה כמו בשנה שעברה.

הם כבר חשבו ודאגו להכל, למיקום המדהים ביותר ברצועת החוף - טיילת איילנד האקסקלוסיבית במרחק נגיעה מהים, למוזיקה והליין אפ החזק ביותר עם מיטב הדיג'יים שרובכם וודאי מכירים, לברים מוזלים, הצללות, טפטפות שירעננו אתכם היטב מהחום ועוד הרבה הפתעות.

כמובן מזכירים לציין ש"אם שותים לא נוהגים" ודאגו שבמתחם המסיבה יהיו שפע מוניות שירות.

רכילות בנתניה - מסיבת רחוב RAVE איילנד יוצאת לדרך

כך זה היה נראה בשנה שעברה, רייב שטמפפר 2014 (צילום: TAMIR Y)

ליין אפ אל תוך השקיעה

BLISS שנגן על כל במה אפשרית בחול בשנתיים האחרונות והרקיד אלפים בפסטיבלים בארץ ובחול, מגיע לסט גיטרה לייב.

IDAN HARIS& DUDU PARIZ ממובילי סצנת המיינסטרים בישראל אשר נגנו בהפקות yolo, שנקר בן גוריון בינתחומי ובכל ליין סטודנטים אפשרי מהדרום עד הצפון בשנים האחרונות.

JERMMY-AFTER TRANCE אגדת הטראנס, אחרי שכבש במות בחו"ל ובארץ מגיע אלינו שוב לסט טראנס אל תוך השקיעה.

יום שישי הקרוב (26.6) החל מ 13:00 נפגשים בטיילת איילנד בנתניה. הכניסה חופשית ומעל גיל 18, כניסה בהצגת תעודת זהות. כניסה למסיבה תתאפשר עם בדיקה ביטחונית בלבד, לא תהיה כניסה למקום עם בקבוקי אלכוהול.

נתראה ברחבה!