פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מתחם הטניס בעיר ימים | ארכיון  טניס ללא תשלום לתושבי נתניה מתחם הטניס בעיר ימים | ארכיון 

עיריית נתניה מזמינה הורים וילדים לאימון ולמשחק טניס במתחם הטניס בעיר ימים ללא עלות. כמו כן שיעורי טניס בבתי הספר. לכל הפרטים 

מתחם הטניס בעיר ימים | ארכיון 

עיריית נתניה מזמינה הורים וילדים לאימון טניס להורה וילד/ילדה ללא תשלום; עוד פורסם כי בימים ראשון ושלישי בחודשים יולי-אוגוסט, בין השעות 21:00-22:00, יוכלו בני-נוער מהעיר נתניה לשחק טניס במתחם הטניס בעיר ימים ללא עלות על בסיס מקום פנוי.

היוזמה הינה חלק ממאבק אותו ניהל סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני, בהיותו חבר מועצה, על מנת שבקומפלקס מגרשי הטניס ב"עיר ימים", יוקצו זמני פעילות לטובת הקהילה. באופן שיאפשר גם לילדים ובני-נוער מהעיר שידם אינם משגת, לעשות שימוש במגרשים שהוקמו במימון ציבורי.

ההסכם בין עיריית נתניה לאגודת הטניס של מכבי נתניה נולד בשנת 2008; בעקבות פינוי מתחם "הקופסא" הישן, שם שכן בצמוד למגרש הכדורגל מתחם של חמישה מגרשי טניס. בתמורה לפינוי נחתם הסכם על פיו שישה מתוך שניים-עשר מגרשי הטניס החדשים ב"עיר-ימים" יועברו לידי אגודת הטניס, כאשר המחצית השנייה בבעלות העירייה, יעברו אף הן לידי האגודה ללא תמורה ממשית.

בעקבות מחאת הורים לילדים בבית הספר לטניס הגיע הנושא לבדיקה של מבקר-העירייה, דב כץ. בעקבות דו"ח הביקורת שהוגש, נדון הנושא בפני ועדת הביקורת העירונית. במסגרת זו דרש עו"ד אדיר בנימיני כי החוזה לא יחודש במתכונת הנוכחית, מבלי להבטיח שהקהילה תהנה מן המגרשים במחיר מוזל וריאלי. בעניין זה זכה עו"ד בנימיני לגיבוי מלא הן מיו"ר הועדה, ד"ר גרש פישמן והן מחבר הוועדה, אבי סלמה, אשר יזם מפגש עם ראשי אגודת הטניס, בנוכחות מי שהיה אז הממונה על ספורט, חבר המועצה ארז אבא. במהלך המפגש הזה נוצרו הבנות וגובשה תוכנית לפעילות קהילתית במקום.

פעילות קהילתית - טניס ללא תשלום לתושבי נתניה
סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני: "אני שמח הגעתי לרגע בו הצלחתי להניע תהליך עליו אני נאבק במשך שנים, ובו אני מאמין בכל לבי. העמדת מגרשי ספורט לרווחת התושבים הינה שירות מוניציפלי אלמנטרי לו מחוייבת כל רשות מקומית בישראל. זו סגירת מעגל עבורי כילד שגדל בנתניה ואהב מאוד לשחק טניס ונאלץ ביחד עם אחיו להתפלח למגרשים או לקחת אוטובוס לפרדסיה שם היו מגרשים בחינם, כי כל מגרשי הטניס בעיר נתניה היו בתשלום".

אגודת הטניס של מכבי נתניה התחייבה במסגרת ההסכם, לקיים שלושה קורסי טניס (ארבעה מפגשים של 45 דקות) בהם ייטלו חלק ילדים ובני נוער שיגיעו מבתי הספר ב"קריית-נורדאו" ו"נאות שקד". המועדון ימנה צוות הדרכה ואימון על חשבונו ויספק את כל הציוד הנדרש לקורס.

הנחה מיוחדת: בימים ראשון וחמישי בשבוע בשעות הבוקר בין השעות 07:00-12:00 (לא כולל ימי שישי ושבת) יעמדו להשכרה כל 12 מגרשי הטניס בהנחה של 25% לתושבי נתניה.

כמו כן המועדון ישתף פעולה עם בתי הספר בדרום העיר ויתקימו במסגרת שיעורי החינוך הגופני, שיעורי לימוד טניס בשעות הלימודים לכיתות ב'-ד'; כל כיתה תקבל שני שיעורי טניס לפחות. לחטיבת הביניים בבית הספר ע"ש חיים גורי יוקצו שיעורי טניס לחשיפת הענף ואיתור תלמידים ותלמידות פוטנציאלים מקרב תלמידי כיתות ז'-ח'. בבית הספר חיים חפר יינתנו שיעורי טניס גם לתלמידי כיתות ה'-ו'.