פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
גינות מונגשות בנתניה  נתניה מנגישה גנים ציבוריים לילדים עם מוגבלויות גינות מונגשות בנתניה 

הושלמו עבודות הנגשה בכ- 70 גנים ציבוריים בנתניה לטובת ילדים והורים עם מוגבלויות. שירי חגואל סידון "כל  הילדים בנתניה שווים! אנחנו רוצים לתת לילדים עם מוגבלויות את האפשרות  לשחק יחד עם ילדים אחרים"

גינות מונגשות בנתניה 

עיריית נתניה, באמצעות מינהל התפעול, אגף גנים ונוף, השלימה עבודות הנגשה בכ – 70 גנים ציבוריים לטובת ילדים והורים עם מוגבלויות ובשנת 2021 צפויות עבודות הנגשה בעוד עשרות גנים, טיילות, אנדרטאות ואתרי טבע עירוניים ברחבי העיר.
במסגרת עבודות ההנגשה – הותקנו מתקני משחק ייחודיים לנכים ולבעלי מגבלות ראיה ומגבלות שמיעה.
מדובר בנגישות מתקני המשחק, נגישות הגישה למתקנים כולל משטחי נפילה, שבילים ודרכי גישה באתר, ריהוט גן- ספסלים,  שולחנות, ברזיות, הסרת/סימון מכשולים, שילוט ואמצעי הנחייה וכן חניית נכים. 
כמו כן הותקנה אפליקציית נגישות בכניסה לאתרים step hear בה ניתן לשמוע בכניסה לגן היכן מצויים המתקנים המונגשים ולמי הם מיועדים. 

מעיריית נתניה נמסר "עבודות ההנגשה בוצעו במטרה לאפשר לילדים והוריהם ליהנות ממשחק בגנים ובאתרים השונים, תוך הקפדה על מתקני משחק חדישים המשלבים בין ילדים עם מוגבלויות לילדים ללא מוגבלויות. זאת בהתאמה לדרישות המתקדמות של החוק בעניין.
בכוונת העירייה לזמן נציגות הורים של ילדים בעלי מוגבלויות שונות כדי לשמוע מה עוד ניתן להוסיף על מנת לשרת בצורה הטובה ביותר את הילדים והוריהם".

עו"ד שירי חגואל-סיידון, סגנית ומ"מ ראש העיר, הממונה על גנים ונוף: "כל  הילדים בנתניה שווים! אנחנו רוצים לתת לילדים עם מוגבלויות את האפשרות  לשחק יחד עם ילדים אחרים. לכן אני שמחה מאוד מהעובדה שעיריית נתניה היא בין הערים המובילות בארץ בתחום  הנגשת המתקנים בגני המשחקים ובמרחב הציבורי. 
זה נכון שמנעד המוגבלויות הוא רחב מאוד אך אנו שואפים שכבר בשנת 2021 נצליח להביא לכך שכל ילד וילד יוכל לצאת לגן הקרוב לביתו וליהנות ממתקנים שמתאימים לו  כמו  לכל ילד אחר.
בתור הממונה על התחום, אני שואפת לשים סוף לימים בהם הורים לילדים עם מוגבלוית נאלצו להוציא כספים רבים על צורך בסיסי כמו משחק בגן השעשועים. גני השעשועים בנתניה שייכים לכולם!"