פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
חוף סירונית  750 שקל קנס על השלכת פסולת בחוף הים חוף סירונית 

תגבור משטרתי לעיר נתניה בחודשי הקיץ, במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת לשמירת ניקיון החופים

חוף סירונית 

 
במסגרת תוכנית חוף נקי של המשרד להגנת הסביבה, נתניה תקבל סיוע בביצוע פעולות אכיפה בחופי הים בחודשי הקיץ. הסיוע יינתן באמצעות תגבור כוח הפיקוח ע"י שוטרי משטרת ישראל, שילוו את הפקחים מטעם הרשות החופית בנתניה בפעולות הפיקוח ואכיפה, במטרה ליצור הרתעה מול עברייני פסולת בחופי הים ולצמצם את הנזק לסביבה החופית והימית.
 
14 רשויות יזכו לתגבור של כ-3,000 שעות שיטור, ביניהם כאמור נתניה. היקף מימון הפרויקט הוא 550 אלף שקל. במסגרת פעילות האכיפה, הנופשים המלכלכים בחוף עלולים להיקנס ב-750 שקל על השלכת פסולת וזאת בשל הרגישות הגבוהה של החופים.  
 
תוכנית "חוף נקי" היא יוזמה של המשרד להגנת הסביבה והיא מופעלת החל משנת 2005 במטרה למזער את מפגע הפסולת הימית ולהביא לניקיון החופים והים בהתאם למחויבות הבין-לאומית, לטובת הסביבה והציבור בישראל. כדי להגשים מטרה זו פועלת התוכנית לשינוי תודעתי לחשיבות הים והחופים ולחיזוק לקיחת האחריות האישית. 
 
השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל: "יזמנו סיוע לרשויות החופיות באמצעות שוטרי משטרת ישראל שילוו את פקחי הרשות. נייצר הרתעה מול משליכי הפסולת בחופי הים ונצמצם את הנזק לסביבה החופית. חשוב לזכור: ציבור המבקר בחופים הוא המקור העיקרי לזיהום בפסולת ימית ולכן הוא גם הפתרון. פשוט משאירים את האזור נקי אחרי ביקור בחוף ובים ומונעים סיכונים מהאוכלוסייה ומהסביבה"