פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
דלל. סייע בחלוקת מזון לקשישים אלי דלל התמגן במסכה וכפפות, וסייע בחלוקת מזון לקשישים דלל. סייע בחלוקת מזון לקשישים

סגן ומ"מ ראש העיר לא נרתע מהקורונה, פקד את אזור התעשייה הישן והודה לעושים במלאכה יחד עם עשרות מתנדבים ובני נוער שלקחו חלק במיזם

דלל. סייע בחלוקת מזון לקשישים

בעיריית נתניה לא שוקטים על השמרים גם בימים לא פשוטים של משבר הקורונה. בסוף השבוע שעבר התייצב באזור התעשייה הישן סגן ומ"מ ראש העירייה, אלי דלל, חמוש במסכה וכפפות, על מנת לסייע בחלוקת חבילות מזון לקשישים ושורדי שואה תושבי העיר. יש לציין כי לדלל ושאר הפעילים נמסרו רשימות מסודרות של הנצרכים על ידי מנהל הרווחה בראשות רותי גור, ואת החלוקה ביצעו ברכבים.

"אני מבקש להודות לנסים שביט מחברת דור אלון ולנתי אברהמי, מנכ"ל שיפוני סוכנות לביטוח, על שנענו לפנייתי וגייסו עשרות מתנדבים, כמו גם לבני הנוער הערכיים שלנו שהשתתפו במיזם", כתב דלל בפוסט שפרסם. "הנהלת העירייה, בראשות ראש העיר מרים פיירברג-איכר והמנכ"ל יורם כהן, מבצעת כל העת הערכות מצב יחד עם ראשי המינהלים, חברים ממועצת העיר הממונים על תחומים רלוונטיים, נציגי משרד הבריאות, פיקוד העורף, משטרה וכיבוי אש". יש לציין כי גם חברת אלביט מערכות נענתה ברצון לפנייתו של דלל, ועובדיה חילקו בחמישי האחרון מנות חמות לנזקקים. "נתניה היא עיר אחת עם לב אחד", חתם דלל בשביעות רצון את פעילותו למען הקהילה.