פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה: העבודה-גשר-מרץ עשרות פעילים בישיבת מטה העבודה-גשר-מרצ בנתניה תמונה: העבודה-גשר-מרץ

עשרות פעילי העבודה, גשר ומרצ הגיעו לישיבת התנועה המשותפת של העבודה-גשר-מרצ בנתניה.סגן ראש העיר נתניה אפרים בולמש "כוחה של העבודה-גשר-מרצ יגדל ב- 50% גם בבחירות הבאות"

תמונה: העבודה-גשר-מרץ

ישיבת התנועה הראשונה של העבודה גשר מרץ בנתניה נערכה ביום ראשון השבוע בביתו של פעיל 'העבודה' בועז כספי.

לדברי הנוכחים הפגישה התקימה בצורה מאורגנת בשיתוף פעולה מלא של כל החברים והפעילים של מפלגת העבודה, יחד עם פעילי מרצ וגשר בנתניה.

בישיבה השתתפו ח"כ רויטל סויד (העבודה), מזכ"ל העבודה- ערן חרמוני, סגן ראש העיר אפרים בולמש, שוש ערער יו"ר מרצ בנתניה וחברת מועצה לשעבר, משה סמיה -יו"ר ההסתדרות בנתניה ומזכיר מועצת הפועלים, חברי הנהלת ההסתדרות, צעירים, גמלאים, חברי התאחדות העולים ופעילים מרכזיים ביניהם -מישל מלכה, יצחק טוב, גדעון חלפון, רפי בן חמו, דודו סמיה וחמי תמיר.

פעילות קהילתית - עשרות פעילים בישיבת מטה העבודה-גשר-מרצ בנתניה

תמונה: העבודה-גשר-מרץ

לדברי אפרים בולמש סגן ראש העיר בנתניה: "כוחה של מפלגת ההעבודה בנתניה עלה בכ- 50% בבחירות האחרונות בספטמבר לעומת אלה שקדמו להן באפריל. הציפיה שלנו היא שגם בבחירות הקרובות בעוד כחודש כוחה של העבודה-גשר-מרצ יחד יגדל בעוד 50% . אני מקוה שכפי שמאפיין את נתניה בכל מערכות הבחירות, גם הבחירות הקרובות יתנהלו בהוגנות ובאוירה חברית בין המפלגות ואני קורא לכל התושבים לממש את זכותם הדמוקרטית ולצאת להצביע".