פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
הכנס השנתי של ארגון הדסה תורמות ונתרמות: על הכנס השנתי של ארגון הדסה ישראל הכנס השנתי של ארגון הדסה

נשות סניף הארגון בנתניה אירחו את הכנס השנתי, בו צוינו פעילותן ההתנדבותית הענפה והוקירו את פועלן, לצד תכנית אמנותית עשירה על טהרת העיר. נשיאת הדסה נתניה, יונה רומם: "מדובר בהצדעה לפעילות הנפלאה של נשות הדסה במשך כל השנה"

הכנס השנתי של ארגון הדסה

ארגון נשות הדסה ישראל, סניף נתניה, אירח בשבוע שעבר את הכנס שנתי של הארגון, שהתקיים במלון רמדה בחדרה. במסגרת זו צוינה הפעילות הענפה של נשות הארגון, הפועלות בהתנדבות למעלה מ-15 שנה, וכן נערכו מופעים אמנותיים. בסניף "שושנה" בנתניה ישנן 55 חברות בארגון הדסה ישראל, הפעילות במספר פרויקטים, חלקם קשורים לאגף הרווחה בעירייה – הפעלת מרכז קשר לילדים בסיכון ופרויקט בשם "קפה ושיח" לנשים בסיכון. בנוסף, ישנן מתנדבות המלוות משפחות שכולות בשיתוף פעולה עם משרד הביטחון וכן קפיטריה שמפעילות המתנדבות בבית החולים השיקומי "דורות" בשכונת דורה.

פעילות קהילתית - תורמות ונתרמות: על הכנס השנתי של ארגון הדסה ישראל

הכנס השנתי של ארגון הדסה

בשוטף, עוסקות נשות הארגון בגיוס כספים מתורמים לפרויקטים המגוונים וכן לבית החולים "הדסה" בירושלים. הן מקיימות מפגש חודשי הכולל הרצאות, כולן בהתנדבות, ומקיימות בזארים. פעם בשנה נערך כנס שנתי מסורתי בן יומיים, והפעם כאמור היו אלה נשות נתניה שאירחו אותו, תחת הנושא "נשים ברוח הישראלית". במסגרת זו פנו בארגון לנשים בעלות סיפור מיוחד, דוגמת חברת הכנסת פנינה תמנו שטה, שסיפרה את סיפור עלייתה לארץ וניפוץ תקרת הזכוכית, ד"ר דינה אייזן, שדיברה על רפואה אופטימית ורבקה לוביץ, טוענת רבנית ומתירת עגונות בעלת סיפור ייחודי.

"מדובר בהצדעה לפעילות הנפלאה של נשות הדסה במשך כל השנה. זה ארגון של נשים שמתנדבות לטובת החלשים יותר, וביומיים האלה מוקירים את פועלן", אומרת נשיאת הארגון בנתניה, יונה רומם. "מי שתורם בסופו של דבר גם נתרם". בתכנית האמנותית, כולה על טהרת נתניה, נטלו חלק בין היתר יוסי קירש, מנצח מקהלות, חברות הסטודיו לריקוד ופיתוח קול של ולנטינה והזמרת בת אלה בירנבאום. כל המופעים נערכו בהתנדבות. מי שהגיעו לכנס על מנת לברך את הנשים על פועלן היו מנהלת מחלקת ההתנדבות בעירייה, אתי יוזף והמשנה לראש העירייה, טלי מולנר. "נשות הדסה תורמות רבות מזמנן וממרצן לעשייה החברתית והקהילתית בעיר", אמרה מולנר. "תרומתן לעיר נתניה היא עצומה ועל כך תודתי הגדולה. תודה לכולכן נשות ארגון הדסה ישראל ותודה לכן נשות הדסה נתניה".